اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951108227550079

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد

تاکید بر فرهنگ مدیریت سرعت

کد: 13951108227550079

https://goo.gl/FNrJ89

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام این خبر که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایرانشهر پس از تصویب هیئت دولت در ایرانشهر مستقر می‌شود گفت: بخش زیادی از تلفات جاده‌ای مربوط به سرعت بالای رانندگان است بنابراین به موضوع فرهنگ مدیریت سرعت هم می‌بایست توجه شود.

تاکید بر فرهنگ مدیریت سرعت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری ،کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیشنهاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان در وزارت راه و شهرسازی تنظیم شده و جهت تصویب به هیئت دولت ارائه شده است تا درصورت تصویب در ایرانشهر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان مستقر شود.

وی افزود: بهسازی و نگهداری از راه‌ها در حوزه مسئولیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و این استان به لحاظ وسعت و مرزی بودن اهمیت زیادی دارد و امیدواریم بزودی وضعیت راه‌های استان ارتقاء پیدا کند.

داود کشاورزیان اظهار کرد: بخش زیادی از تلفات جاده‌ای مربوط به سرعت بالای رانندگان است بنابراین به موضوع فرهنگ مدیریت سرعت هم می‌بایست توجه شود.

همچنین رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: بنا داریم هماهنگی بیشتری با سازمان‌های مربوطه خصوصاً پلیس راه ایجاد کنیم و در همین راستا احداث ۵۰ باب پاسگاه پیش‌ساخته بتنی در کل کشور در دستور کار است که ۴ تا از این پاسگا‌ه‌ها در استان سیستان و بلوچستان قرار دارند، نصب دوربین ثبت تخلفات سرعت در راه‌های شریانی کشور انجام شده که ۱۰۱ دوربین در استان سیستان و بلوچستان نصب شده است و ۱۸ دستگاه سرعت سنج سیار جاده‌ای در اختیار پلیس راه استان قرار گرفته است.

این مقام مسئول گفت: اجرای سامانه پایش هوشمند ناوگان عمومی (سپهتن) از اتوبوس‌های برون شهری شروع شده و در آینده ناوگان کالا هم به این سامانه مجهز خواهد شد.

در همین بازدید ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در سه طبقه و با زیربنای ۱۱۵۰ مترمربع افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهداری و حمل و نقل جاده ای

در سال 1382 شورای عالی اداری کلیه وظایف، نیروی انسانی، تجهیزات، تعهدات و اعتبارات معاونت راهداری وزارت راه و ترابری به سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور منتقل و معاونت مذکور از تشکیلات وزارت راه و ترابری حذف شد و وظایف و اداره امور دبیرخانه شورای عالی ترابری کشور از سازمان منتزع و به وزارت راه و ترابری منتقل گردید و نام سازمان به «سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان