اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188530079

شهرکی ثانوی:

85 درصد زائران به کشور بازگشتند

کد: 13950903188530079

https://goo.gl/HarqTX

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز موج دوم بازگشت زائران اربعین حسینی شب گذشته خبر داد و گفت: 218هزار نفر از سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چزابه وارد کشور شدند.

85 درصد زائران به کشور بازگشتند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی راهداری ،حمیدرضا شهرکی ثانوی  از آغاز موج دوم بازگشت زائران اربعین حسینی در شب گذشته از سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چزابه خبر داد و گفت: شب گذشته 42 هزار نفر از پایانه مرزی چزابه، 51 هزار نفر از پایانه مرزی شلمچه و 125 هزار نفر از پایانه مرزی مهران وارد کشور شدند که برخلاف روزهای قبل 60 درصد زائران ورودی به کشور به دنبال استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی بودند.

وی افزود: این روند تا 4:30 بامداد امروز ادامه داشت و علی‌رغم حجم سنگین بازگشت مسافران هیچ مشکلی در جابجایی آن‌ها وجود نداشت و هم‌اکنون 300 اتوبوس در پارکینگ برکت برای بازگشت مسافران دپو شده است.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ورود موج بعدی زائران اربعین حسینی به کشور در روز جمعه 5 آذر خبر داد.

شهرکی ثانوی در ادامه بابیان اینکه «تا شب گذشته 85 درصد زائران اربعین حسینی به کشور بازگشته‌اند» گفت: طی این مدت 1652 هزار نفر از سه پایانه مرزی در دو استان ایلام و خوزستان وارد کشور شده‌اند که 881 هزار نفر از پایانه مرزی مهران، 472 هزار نفر از پایانه مرزی شلمچه و 299 هزار نفر از پایانه مرزی چزابه وارد کشور شدند.

به گفته مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر اساس مشاهدات میدانی، ظرفیت پارکینگ‌های خودروهای سواری در مهران، چزابه و شلمچه به ترتیب 80، 60، 80 خالی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط آب و هوایی در مهران، شلمچه و چزابه آفتابی و فقط در چزابه وزش باد مشاهده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهداری و حمل و نقل جاده ای

در سال 1382 شورای عالی اداری کلیه وظایف، نیروی انسانی، تجهیزات، تعهدات و اعتبارات معاونت راهداری وزارت راه و ترابری به سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور منتقل و معاونت مذکور از تشکیلات وزارت راه و ترابری حذف شد و وظایف و اداره امور دبیرخانه شورای عالی ترابری کشور از سازمان منتزع و به وزارت راه و ترابری منتقل گردید و نام سازمان به «سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان