اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395033158185458

معاون فنی سازمان اعلام کرد

ارایه خدمات تأمین اجتماعی به فعالان رسانه

کد: 1395033158185458

http://j.mp/28J4BPU

، (اخبار رسمی): معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی بر آمادگی این سازمان برای برقراری ارتباط مناسب و همکاری با فعالین رسانه‌ای برای بهره‌مندی مناسب از خدمات تأمین اجتماعی تأکید کرد.

آماده همکاری با فعالان رسانه‌ای برای بهره‌مندی مناسب از خدمات تأمین اجتماعی هستیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا در جلسه‌ای با اعضای انجمن صنفی مدیران رسانه‌ ها اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی برای برقراری ارتباط مناسب با انجمن صنفی مدیران رسانه‌ها آمادگی دارد و پیشنهاد ما این است که برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگروه‌های مشترک برنامه ریزی صورت گیرد و مسائل مورد علاقه دو طرف در این جلسات بررسی شود.

زدا با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور 65 هزار نفر نیروی انسانی در اختیار دارد، گفت: برای بهبود انجام امور و پرهیز از فعالیت سلیقه‌ای، استفاده حداکثری از فن آوری اطلاعات مورد توجه قرار گرفته و در کنار آن فرهنگ سازی و برقراری ارتباط صحیح با شرکای اجتماعی مورد توجه است.

وی ادامه داد: ما یک سازمان اجتماعی هستیم و باید در قبال نیمی از جمعیت کشور که از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند، پاسخگو باشیم. معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای برقراری ارتباط با جامعه و اطلاع رسانی خدمات سازمان فضای مجازی بیشترین استفاده را دارد و در این رابطه تمامی بخشنامه‌ها و فرمهای اداری در سایت سازمان قرار گرفته است.

زدا با بیان اینکه در 9 ما گذشته ماهیانه به طور متوسط یک میلیون و 100 هزار لیست اینترنتی به سازمان ارسال شده است، اظهار داشت: در رابطه با بازرسی در سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری شاهد تحولات جدی خواهیم بود و بازرسان سازمان از امکانات و تجهیزات نوین در بازرسی استفاده می‌کنند و به اطلاعات لازم دسترسی خواهند داشت.

زدا با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی به 42 میلیون نفر از اقشار گوناگون جامعه خدمت رسانی می‌کند و یک میلیون و 500 هزار کارفرما در سراسر کشور کارکنان خود را تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار داده‌اند، گفت: ما در سازمان تأمین اجتماعی کارفرمایان را شرکای اجتماعی خود می‌دانیم و باید برای برقراری ارتباط مناسب با این عزیزان تلاش بیشتری داشته باشیم. وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی ماهیانه 4200 میلیارد تومان بابت مستمری بازنشستگان پرداخت می‌کند و بودجه این سازمان در سال جاری بالغ بر 73 هزار میلیارد تومان است که این بودجه در سازمان تأمین اجتماعی وصول و هزینه می‌شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی دارای وظایف عمده در دو بخش بیمه ای و درمانی می باشد که برای اجرای وظایف خود دارای تشکیلات مرکزی و واحدها، شعب و نمایندگی‌هاو مراکز درمانی و بیمارستانی ،کلینیک ،پلی کلینیک و دی کلینیک در تهران و شهرستانها می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان