اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395033158335443

بین ساعات 12 تا 16 کم مصرف کنید

2 توصیه وزارت نیرو به مشترکان برق

کد: 1395033158335443

http://j.mp/28J6cGG

، تهران , (اخبار رسمی): رکوردشکنی مصرف برق درروزهای گرم آستانه تابستان باعث شد تا وزارت نیرو مردم را به صرفه جویی دعوت کند.

2 توصیه وزارت نیرو به مشترکان برق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وزارت نیرو، دراین گزارش تاکید شده است، با وجود آنکه در تولید برق مشکلی نداریم، اما با توجه به روند افزایشی دما از مشترکین بخش های خانگی، تجاری و صنعتی تقاضای مصرف بهینه در ساعت های 12 تا 16 را داریم . 

از این رو ازمشترکان برق در سراسر کشور درخواست می شود به منظور کمک به کاهش مبلغ قبض برق مصرفی خود، بین ساعت های 12 تا 16، وسایل برقی پر مصرف برقی (اتو، ماشین لباس شویی ، مایکرفر، جاروبرقی و ... ) را به صورت همزمان باهم استفاده ننمایند.

همچنین با استفاده از دور کند کولر های آبی و تنظیم درجه کولرهای گازی بر روی 24 تا 26 درجه، نسبت به کاهش هزینه های خانواده خودکمک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توانیر

ساماندهی‌ فعالیتهای‌ تصدی‌ دولت‌ در زمینه‌ بهره‌برداری‌و توسعه‌ صنعت‌ برق‌ در چارچوب‌ سیاستهای‌ وزارت‌ نیرو، راهبری‌ شرکتهای‌زیرمجموعه‌، افزایش‌ بازدهی‌ و بهره‌وری‌ و استفاده‌ مطلوب‌ از امکانات‌ صنعت‌ برق‌کشور و در صورت‌ لزوم‌ انجام‌ برخی‌ فعالیتهای‌ عملیاتی‌ و همچنین‌ کارگزاری‌ وزارت‌نیرو برای‌ انجام‌ نظارتها و تدوین‌ برنامه‌ها از اهداف توانیر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته