اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041261435443

با حضور مدیرعامل در ماه مبارک رمضان برگزار شد

نشست شورای فرهنگی شرکت برق منطقه ای یزد

کد: 1395041261435443

http://goo.gl/0YA0WK

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه شورای فرهنگی شرکت برق منطقه ای یزد با حضور مدیرعامل و رئیس شورای فرهنگی این شرکت برگزار شد.

نشست شورای فرهنگی شرکت برق منطقه ای یزد با حضور مدیرعامل در ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای یزد، محمدحسن صباغ زادگان مدیرعامل شرکت در ابتدای این جلسه از زحمات همکاران در تأمین برق پایدار و مطمئن برای مردم تشکر و قدردانی کرد و گفت: مشکلاتی که گاهی روی شبکه پیش می آید قبل از آن که منجر به خاموشی شود کارکنان صنعت برق با سرعت عمل، پیگیری و با بهره گیری از توانمندی های مجموعه مشکل را قبل از اینکه به حادثه ای تبدیل شود مرتفع می کنند.

وی بیان کرد: با آمادگی هایی که در بخش تولید برق استان ایجادشده است مشکلی در زمینه تولید و انتقال برق نداریم و دارای یکی از پایدارترین شبکه های برق کشور در استان یزد هستیم.

این مقام مسئول در صنعت برق استان با اشاره به اینکه در زندگی امروزه وابستگی مردم به برق به مراتب بیشتر از گذشته است تصریح کرد: این موضوع وظیفه ما را سخت تر کرده و به یقین موفقیت همکاران در انجام مأموریت ها و خدمت رضایت بخش به مردم مرهون تعهد و پایبندی آنان به اخلاق اعتقادی و اسلامی است.

صباغزادگان در ادامه توجه به فعالیت های فرهنگی در کنار وظیفه اصلی را از ضروریات دانست و گفت: همچنان که آثار و برکات این فعالیت ها در تحقق اهداف و برنامه های شرکت و انجام وظیفه اصلی مشهود بوده است امیدواریم کماکان این برنامه ها در سال جاری نیز به طور کامل و جامع اجرا شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد به ضرورت توجه بیشتر به سیره اهل بیت (ع)، اجرای برنامه های ویژه مناسبت ها و ترویج سبک زندگی اسلامی اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه مسئله حجاب و عفاف در جامعه یزد و در محیط این شرکت نهادینه شده است.

گزارش عملکرد فرهنگی شرکت در سال 94 درکلیه زمینه ها از جمله فعالیت های قرآنی و نماز، ترویج و تعمیق فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی و تقویت بنیان خانواده، ارتقای توانمندی علمی و فرهنگی فرزندان همکاران، تکریم ارباب رجوع و مصرف بهینه آب و برق، ازجمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و جزییات آن مورد بررسی قرار گرفت. همچنین برنامه های فرهنگی سال 95 شرکت در سرفصل های 10 گانه مطرح و مقرر شد واحدهای مرتبط، اجرایی کنند.

محمدحسین عبداللهی دبیر شورای فرهنگی شرکت، نتایج اعلام شده از ارزیابی فعالیت های فرهنگی شرکت های صنعت آب و برق کشور و کسب امتیاز کامل (120) در کلیه شاخص های مورد ارزیابی، توسط شرکت برق منطقه ای یزد را تشریح کرد، و در این راستا مدیر عامل شرکت، از کلیه دست اندرکاران فعالیت های فرهنگی قدردانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توانیر

ساماندهی‌ فعالیتهای‌ تصدی‌ دولت‌ در زمینه‌ بهره‌برداری‌و توسعه‌ صنعت‌ برق‌ در چارچوب‌ سیاستهای‌ وزارت‌ نیرو، راهبری‌ شرکتهای‌زیرمجموعه‌، افزایش‌ بازدهی‌ و بهره‌وری‌ و استفاده‌ مطلوب‌ از امکانات‌ صنعت‌ برق‌کشور و در صورت‌ لزوم‌ انجام‌ برخی‌ فعالیتهای‌ عملیاتی‌ و همچنین‌ کارگزاری‌ وزارت‌نیرو برای‌ انجام‌ نظارتها و تدوین‌ برنامه‌ها از اهداف توانیر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته