اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040559405443

طی سال جاری و با برقدار شدن 490 روستای باقی مانده

پرونده برق رسانی به روستاهای بالای 5 خانوار بسته می شود

کد: 1395040559405443

http://j.mp/28XNwoJ

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت توانیر برق رسانی به روستاها را جزو اقدامات اصلی در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان و تاکید کرد: امسال با برق رسانی به 490 روستای باقیمانده، پرونده برق رسانی به روستاهای بالای 5 خانوار در کشور بسته می شود.

مهندس کردی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت توانیر، آرش کردی که در جلسه شورای معاونان شرکت توانیر سخن می گفت، شرایط حال حاضر صنعت برق را ویژه توصیف کرد و گفت: در سه ماه گذشته فشار مضاعفی به ارکان صنعت برق وارد شده است.
وی در عین حال تصریح کرد: در این شرایط سخت مجموعه نگری در صنعت برق به ویژه در بخش نقدینگی باید به گونه ای باشد که بتوان با آن صنعت برق را اداره کرد.
کردی در این جلسه همچنین از ابلاغ چارت جدید شرکت توانیر سخن گفت و اضافه کرد: با تمهیدات و پیگیری های انجام شده، چارت مناسبی برای شرکت توانیر تهیه شد و تا حدودی نسبت به قبل تنگناها در این بخش از بین رفته و مشکلات برطرف شده است.
وی خاطرنشان کرد: تقریباً سرمایه گذاری ها نسبت به سال هایی که رونق داشتیم قابل مقایسه نیست و روز به روز مسائل شرکت ها سخت تر می شود، بنابراین معاونت انتقال از این جهت اهمیت دارد که قدر همین تاسیساتی که ایجاد کرده ایم را بدانیم و درست و مناسب از آنها بهره برداری کنیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توانیر

ساماندهی‌ فعالیتهای‌ تصدی‌ دولت‌ در زمینه‌ بهره‌برداری‌و توسعه‌ صنعت‌ برق‌ در چارچوب‌ سیاستهای‌ وزارت‌ نیرو، راهبری‌ شرکتهای‌زیرمجموعه‌، افزایش‌ بازدهی‌ و بهره‌وری‌ و استفاده‌ مطلوب‌ از امکانات‌ صنعت‌ برق‌کشور و در صورت‌ لزوم‌ انجام‌ برخی‌ فعالیتهای‌ عملیاتی‌ و همچنین‌ کارگزاری‌ وزارت‌نیرو برای‌ انجام‌ نظارتها و تدوین‌ برنامه‌ها از اهداف توانیر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته