اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040158580079

جابه جایی 36 میلیون تن کالا از مبدا خوزستان

کد: 1395040158580079

http://j.mp/28QKeTo

، تهران , (اخبار رسمی): طی سال 94 بیش از36 میلیون تن کالا از مبدأ استان خوزستان تحت پوشش بیش از 2 میلیون فقره بارنامه جابه جا شد.

جابه جایی 36 میلیون تن کالا از مبدا خوزستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان با اعلام این خبر افزود:استان خوزستان به دلیل دارا بودن پایانه بار بندر امام خمینی (ره) ، شهرک حمل و نقل کالای اهواز ،کارخانه های سیمان بهبهان ، مسجدسلیمان و هفتکل و محصولات متنوع کشاورزی یکی از مهم ترین استان های حمل و نقل کالای کشور محسوب می شود.
مسعود مصدقی اذعان داشت:در حال حاضر در بخش حمل و نقل کالای استان تعداد 304 شرکت حمل و نقل داخلی در استان فعالیت می کنند که 130 شرکت در محل پایانه بار بندر امام و شهرک حمل و نقل کالای اهواز مستقر هستند.
وی گفت: عمده ترین بارهای جابه جا شده در سال94 ذرت، گندم، سویا ، گندله ، سیمان کیسه ای، انواع ورق آهنی و شکر بوده ست. 
مصدقی در پایان خاطرنشان کرد :ساخت شهرک حمل و نقل کالا درشهرستان خرمشهر با پیشرفت فیزیکی 90درصدی در حال انجام است که امید است با راه اندازی این شهرک بتوانیم تحولی بزرگ در بخش حمل و نقل کالا در کشور ایجاد کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهداری و حمل و نقل جاده ای

در سال 1382 شورای عالی اداری کلیه وظایف، نیروی انسانی، تجهیزات، تعهدات و اعتبارات معاونت راهداری وزارت راه و ترابری به سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور منتقل و معاونت مذکور از تشکیلات وزارت راه و ترابری حذف شد و وظایف و اداره امور دبیرخانه شورای عالی ترابری کشور از سازمان منتزع و به وزارت راه و ترابری منتقل گردید و نام سازمان به «سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان