اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040258995362

رونمایی از «چک تایید شده» بانک ملت

کد: 1395040258995362

https://goo.gl/9gfEbH

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک ملت از چک تایید شده این بانک رونمایی شد.

رونمایی از چک تایید شده بانک ملت

به گزارش اخبار رسمی ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت ارائه خدمت چک تایید شده بدون دریافت کارمزد و در تمام شعب بانک پس از تکمیل قرارداد تنظیم شده و قبول آن توسط صاحب حساب امکان پذیر است.

در حال حاضر این خدمت صرفا به مشتریان حقیقی بانک که دارای حساب قرض الحسنه جاری انفرادی حقیقی هستند ، تخصیص داده می شود.قابل ذکر است صاحب حساب به عنوان تاییدکننده چک به منظور دریافت این خدمت باید دسترسی به سامانه بانکداری اینترنتی یا همراه بانک داشته باشد.

بانک نیز پرداخت وجه چک تایید شده را تعهد و تضمین می کند به شرط انکه اطلاعات چک را صادرکننده ثبت کند و مجوز مسدود شدن مبلغ چک را به ذینفع داده باشد.ذینفع چک نیز اطلاعات چک را در محیط بانکداری اینترنتی یا همراه بانک با لحاظ شماره سری و سریال چک و مبلغ ان جهت درخواست مسدود شدن اعلام خواهد کرد.

تاکید می شود؛ چک هم باید دارای شرایط پرداخت از قبیل تطابق امضای روی چک و تطابق مبلغ حروفی و عددی و تاریخ چک و نداشتن هرگونه منع قانونی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه