اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040259095436

ارایه خدمت جدیدی از تگ موند

برندهای معروف را آنلاین سفارش دهید

کد: 1395040259095436

http://j.mp/28SE8z3

، تهران , (اخبار رسمی): تگ‌موند که تا‌کنون سیستم اطلاع رسانی برندهای مطرح و فعال در ایران بوده، هم‌ اینک با درخواست کاربران خود امکان سفارش آنلاین و ارسال محصولات را فراهم‌ کرده است. این سیستم با قرارداد رسمی با نمایندگی برندهای خارجی و داخلی شامل آدیداس، نایک، چرم درسا، سواروفسکی و ... این اطمینان را به کاربران خود می‌دهد که اجناس خریداری شده توسط آنها دارای گارانتی اصالت است.

محصولات برندهای مطرح را از تگ‌موند خریداری کنید

با استفاده از قابلیت‌های اپلیکیشن تگ‌موند، کاربران می‌توانند محصولات موجود را ردیابی کنند. به نحوی که کاربران می‌توانند دقیقا از موجودی محصولات به تفکیک سایز و رنگ در شعب مختلف برند اطلاع کسب کنند.

دیگر قابلیت تگ‌موند که با هدف کمک به کاربران در انتخاب بهتر محصولات پیاده‌سازی شده،‌ امکان ایجاد استایل می‌باشد. کاربران می‌توانند محصولات موجود در تگ‌موند را در قابل یک استایل گرد‌ هم آورده و در شبکه اجتماعی تگ‌موند به اشتراک بگذارند. کاربران به کمک این قابلیت می‌توانند محصول مورد نظر خود را در کنار محصولات مکمل مشاهده کرده که این به آنها در انتخاب محصولات کمک می‌کند.

اپلیکیشن تگ‌موند را می‌توانید برای سیستم عامل IOS از اپ‌استور و برای سیستم عامل اندروید از کافه بازار یا مایکت دانلود کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تگ موند

شما می توانید با استفاده از تگ موند از تمامی تخفیف های برندهای معتبر آگاه شوید،قیمت های پس از تخفیف آن ها را مشاهده نمایید و سپس به فروشگاهشان مراجعه نمایید. تیم تگ موند متشکل از متخصصانی در زمینه توسعه دهندگی،مارکتینگ و مد است که باور دارند ایرانی ها لیاقت بهترین ها را دارند و برای باورهای خود می جنگند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس