اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040559455483

پرواز مستقیم تهران- بانکوک برقرار شد

3 هزار توریست تایلندی درراه ایران

کد: 1395040559455483

http://j.mp/28SJ8DC

، تهران , (اخبار رسمی): نادا بوراناسیری، مدیر اجرایی ایرآسیا ایکس تایلند شب گذشته در مراسم آغاز پرواز مستقیم بانکوک – تهران از فروش بیش از 3 هزار بلیط با مقصد تهران به گردشگران تایلندی خبر داد.

3 هزار توریست تایلندی درراه ایران

به گزارش روابط عمومی ایر آسیا در ایران، نادا بورانسیری با اشاره به دایر بودن سه پرواز در هفته بین بانکوک – تهران، گفت: اولین پرواز به مقصد تهران امشب در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست و این آغازی است برای حضور بلند مدت و همکاری تنگاتنگ با شرکای ایرانی در حوزه حمل و نقل هوایی.
وی برقراری پرواز مستقیم را رویدادی مهم برای دوکشور دانست و با تاکید بر این که امروز برای ایراسیاتایلند روز بسیار مهمی است، تصریح کرد: نتیجه یکسال تحقیقات در نهایت به حضور بلند مدت در آسمان ایران ختم شد و افتخار ما سرویس دادن به مسافران ایرانی خواهد بود.
نادا با بیان این مطلب که تا پایان سال جاری میلادی بیش از 3 هزار بلیط به مقصد تهران فروخته ایم، افزود: برای مسافران ایرانی عازم تایلند نیز این امکان وجود دارد تا با پروازهای امن و با قیمت مناسب به دیگر شهرهای تایلند سفر کنند.
مدیراجرایی ایراسیا تایلند گفت: درحال حاضر 3 پرواز در هفته به مقصد تهران برقرار است و در آینده ای نزدیک تعداد پروازهای ما به 10 پرواز در هفته خواهد رسید.
نادا حضور در ایران را نتیجه مطالعات هوشمندانه اعلام کرد و افزود: حضور در بازار ایران کمترین تاثیر از مناسبات سیاسی بین المللی را خواهد گرفت و ما در برابر ناملایمات احتمالی هم ایستادگی و پافشاری خواهیم کرد.
به گفته وی، ایراسیاتایلند هفت سال پیاپی جایزه"اسکای ترکس" که به ایرلاین‌های با قیمت مناسب با  خدمات بالا ارایه می شود را دریافت کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایر آسیا

ایرآسیا (به انگلیسی: AirAsia) یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت مالزیایی است . این شرکت به اکثر کشورهای آسیای شرقی موسوم به آسه آن پرواز مستقیم دارد . همچنین این شرکت به ایران در خاورمیانه و بریتانیا پرواز مستقیم از کوالالامپور دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | سرگرمی و تفریح