اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073315483

رئیس بخش تجاری آیر آسیا خبر داد:

افزایش پروازها به دلیل استقبال ایرانی‌ها

کد: 1395051073315483

https://goo.gl/83Ltrv

، تهران , (اخبار رسمی): پروازهای کولالامپور- تهران از 15 فوریه از هفته ای 3 پرواز به هفته ای 4 پرواز افزایش خواهد یافت.

افزایش پروازها به دلیل استقبال ایرانی‌ها

به گزارش روابط عمومی ایرآسیا،آریک د، معاون بازرگانی هواپیمایی ایراسیا ایکس کفت: با توجه گذشت یک ماه از پرواز هواپیمایی ایراسیا ایکس به تهران، استقبال مناسبی نسب به این مسیر داشتیم و ضریب اشغال صندلی نزیدک به 90 درصد بوده است .

وی ضمن اعلام این خبر ادامه داد:مسافران نه تنها در مسیر تهران - کوالالامپور بلکه در کل شبکه پروازی ایراسیا که شامل 120 مقصد است در حال استفاده از این هواپیمایی هستند.

آریک افزود؛ اعتقاد داریم که این افزایش در تعداد و تناوب پروازها می‌تواند به تقاضاهای زیاد بازارهایی پاسخ دهد که ما در آنها مشغول به کار هستیم و امیدواریم که مهمانان ما بتوانند فرصت این تخفیف های خاص را برای کشف زیبایی سرزمین پارس با آیر آسیا داشته باشند.
وی افزود: شهر تهران، پایتخت ایران و کلان شهری با جمعیت چندین میلیون نفری در مقابل عظمت کوهستان البرز واقع شده که موزه ها، پارک ها، و رستوران های محلی خیره کننده ای را در خود جای داده است. به گفته وی، برج میلاد به عنوان آسمان خراش برجسته و برج تاریخی آزادی با هشت هزار بلوک مرمری که زیر نور خورشید می درخشند ، هر توریستی را مجذوب زیبایی های خود می‌کند.

گفتنی است ، ایر آسیا جایزه بهترین و کم هزینه ترین کابین پرواز و کم هزینه ترین خط هوایی را در مراسم جایزه سالانه skytrax را در چهار سال متوالی از 2013تا 2016 دریافت کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایر آسیا

ایرآسیا (به انگلیسی: AirAsia) یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت مالزیایی است . این شرکت به اکثر کشورهای آسیای شرقی موسوم به آسه آن پرواز مستقیم دارد . همچنین این شرکت به ایران در خاورمیانه و بریتانیا پرواز مستقیم از کوالالامپور دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان