اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040659535488

آغاز ثبت نام دردبیرستان دخترانه مبین پردیس

کد: 1395040659535488

http://j.mp/28TQXcq

، تهران , (اخبار رسمی): دبیرستان دخترانه غیردولتی مبین پردیس برای ترغیب دانش آموزان به استفاده از سایت مدرسه ، تخفیف 5 درصدی برای پیش ثبت نام آنلاین درنظر گرفت.

همایش رایگان انتخاب رشته و هدایت تحصیلی در دبیرستان مبین

به گزارش روابط عمومی دبیرستان مبین پردیس، آزمون ورودی ویژه مدرسه در تاریخ آخرین دوشنبه هر ماه در محل دبیرستان مبین برگزار می شود.برای ثبت نام در دبیرستان و شرکت در آزمون ورودی و برخورداری از تخفیف ویژه ثبت نام آنلاین به سایت دبیرستان مبین به آدرس http://mobin20.ir/ مراجعه کنید.

با توجه به نظرسنجی های برگزار شده در همایش های مدرسه و نظرخواهی از دانش آموزان و اولیای آن ها این دبیرستان بهترین مدرسه در شهر جدید پردیس است دختران در این دبیرستان با وجود کادر آموزشی مجرب و کادر اجرایی دلسوز و مدیریت آگاه ، با آرامش خاطر به تحصیل علم می پردازند..دانش آموزان این مجموعه چه از لحاظ آموزشی و چه پرورشی و فرهنگی ، حائز رتبه های برتر هستند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دبیرستان دخترانه غیردولتی مبین

دبیرستان دخترانه غیردولتی مبین در شرق تهران و در دو شعبه پردیش و رودهن فعالیت می کند. این دبیرستان دخترانه است و هر دو مقطع متوسطه اول و دوم را پوشش می دهد. شعبه دوم دبیرستان مبین به مدیریت سرکار خانم عهدیه حنیفی در سال 1393 در شهر جدید پردیس تاسیس شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش