اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041060945519

یک فروشگاه اینترنتی رایگان بازکنید

کد: 1395041060945519

http://j.mp/29hYK7U

، (اخبار رسمی): هرچند فروشگاه های اینترنتی بسیاری درکشور فعالیت می کنند، اما این به معنای اشباع این بازار نیست و هنوز جای کار زیادی دراین بخش وجود دارد. برهمین اساس می توان با استفاده از خدمات رایگان راه اندازی فروشگاه اینترنتی وارد این عرصه شد.

بیدک سریع ترین گزینه برای داشتن فروشگاه اینترنتی

بیدک چیست؟

با افزایش فعالیت فروشگاه اینترنتی در کشور شاید خیلی از افراد را به این فکر انداخته تا برای رونق یا حتی شروع کسب و کار به اینترنت روی بیاورند. اما در این حوزه فروشگاه‌هایی هستند که با قدرت و کیفیت زیادی بازار فروشگاه‌های اینترنتی را در دستان خود دارند و همین امر ذهن افرادی که می‌خواهند قدم در این راه بگذارند به سمتی ببرد که این نوع کسب و کار دیگر اشباع شده است. ولی این‌طور نیست و در واقع اقتصاد ایران اول راه تجارت الکترونیک است و جای پیشرفت در این زمینه با توجه به گستردگی و روند رو به رشد آن وجود دارد.

بیدک نیز با این هدف این راه را برگزیده تا کمک کند افرادی که توانایی، وقت و هزینه کمتری دارند در بستر بیدک کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند. بیدک در واقع یک پلت فرم فروشگاه ساز است که افراد با یک ثبت‌نام ساده (تنها با یک ایمیل) به صفحه کاربری خود ورود می‌کنند و با چند کلیک قادر به مدیریت کالا، سفارش‌ها، حمل و تنظیمات ظاهر فروشگاه در فضایی کاملاً ساده و قابل فهم خواهند بود.

مزیت برتر؛ رایگان فروشگاه بسازید

نکته قابل توجه و شگفت انگیز در بیدک، ثبت نام و ساخت فروشگاه به صورت کاملاً رایگان است. در واقع حتی برای داشتن یک سایت معمولی حداقل شما باید هزینه‌ای را بابت دامنه (domain) یا سرور میزبان (host) پرداخت کنید که این هزینه به غیر از هزینه‌های طراحی سایت است که خود این مورد با بالا رفتن کیفیت و ویژگی‌هایی که مدنظر شماست به قیمت‌های سرسام‌آوری می‌رسد. ولی باید توجه داشته باشید که تمام این موارد در بیدک رایگان است.

فروشگاه سازی با قابلیت سیستم حمل و پرداخت

هر چه به مراحل جزئی‌تر در مسیر راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی می‌رسیم به این موضوع پی می‌بریم که ابداً کار راحتی نیست. داشتن سیستم حمل و نقل یا حتی سیستم پرداخت خود مسائل پیچیده و بسیار سختی است که نیاز به مدیریت دقیق دارد که در عین حال کار با آن راحت باشد.

بیدک این موارد را نیز حل کرده و با قراردادی که با پست جمهوری اسلامی ایران دارد به عنوان یک شرکت واسط پستی، حمل کالای شما را در سرتاسر ایران پهناور با حداقل زمان از مبدأ تا مقصد به عهده می‌گیرد.

علاوه بر این، لازمه‌  وجود سیستم پرداخت در هر فروشگاه اینترنتی احساس می‌شود که شما تنها با چند کلیک و با گذراندن مراحل ساده می‌توانید سه روش پرداخت کارت به کارت، پرداخت آنلاین و پرداخت در محل را هم‌زمان با هم یا هر کدام را به‌ صورت جداگانه در صفحه کاربری خود فعال کنید.

با امکانات روش‌های حمل و پرداخت دیگر نیازی نیست جداگانه برای هرکدام تدبیری بی اندیشید و هزینه‌ای داشته باشید.

نماد اعتماد و تضمین بیدک در اختیار فروشنده‌ها

نماد اعتماد الکترونیک اصلی‌ترین شاخصه و لازمه‌ یک فروشگاه اینترنتی معتبر است. درواقع زمانی کاربران در مرحله اول به فروشگاه شما اعتماد می‌کنند و در نهایت تبدیل به خریدار می‌شوند که آن‌ها نماد اعتماد الکترونیک شما را ببینند. بنابراین لازم است که شما برای داشتن این نماد در ابتدا هزینه‌ای را پرداخت کنید و منتظر باشید تا این نماد به شما تعلق گیرد که زمانی را از دست خواهید داد. و در مراحل بعدی شما هر چند وقت یک بار باید این نماد را وقت بگذارید و تمدید کنید. حالا از مشکلاتی مانند این‌که شاید تمدید آن را فراموش کنید صرف نظر می‌کنیم.

اما در بیدک نماد اعتماد الکترونیک برای افرادی که فروشگاه خود را در بیدک می‌سازند، به‌ صورت رایگان و دائمی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و نیازی به صرف هزینه و وقت نیست.

 علاوه بر این، بیدک نماد تضمینی را که منحصر به فروشگاه‌های بیدک است در اختیار شما قرار می‌دهد که دارای ستاره‌هایی است که با ارزش و اعتبار فروشگاه شما و امتیازاتی که با الگوریتم خاصی ثبت می‌شوند، این ستاره‌ها بالا می‌روند و این نماد تضمین بیدک همراه با نماد اعتماد الکترونیک  اطمینان خوبی را در کاربران شما ایجاد می‌کنند که با خیال راحت از فروشگاه شما در بیدک خرید کنند. 

شرکت بیدار اندیشان سبز طراح (باسط) در سال 1393 با هدف پیشبرد اهداف اقتصادی کشور در حوزه تجارت الکترونیک، شروع به پی‌ریزی و طراحی اولیه پروژه بیدک کرد. با گذشت قریب به 2 سال تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه گروه فنی و تحقیقاتی باسط در نهایت خردادماه سال جاری، بیدک راه‌اندازی شد تا قدمی نو و قابل گسترش در زمینه فروشگاه اینترنتی برداشته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باسط

شرکت باسط با هدف فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک و همچنین ارائه راهکارهای نرم افزاری مرتبط با سازمان ها و نهادهای مختلف تاسیس گردید. تجربه های موفق ما در راهکارهای تجارت الکترونیک، سیستم های اطلاعات مدیریت و فناوری تولید نرم افزار، مسیر پیشرفت مان را هموارتر کرده است. در همین راستا می توان به پروژه های میزان (وزارت صنعت، معدن و تجارت) ، کیمیا (بازنشستگان اجا) و سخا (نیروهای مسلح) اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار