اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041160955520

آغاز پروازهای مستقیم ایران - قزاقستان

«ایر آستانا» رسمی وارد ایران شد

کد: 1395041160955520

https://goo.gl/4ftbAp

، تهران , (اخبار رسمی): با ورود نخستین هواپیمای شرکت هوایی ایر آستانا (قزاقستان) از آلماتی در فرودگاه امام خمینی (ره) پروازهای این شرکت در مسیر آلماتی – تهران و بالعکس از روز پنجشنبه رسمی برقرار شد.

«ایر آستانا» یه صورت رسمی وارد ایران شد

به گزارش روابط عمومی ایر آستانا کورش فتاحی معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در مراسم افتتاح این خط هوایی افزود: با آغاز پروازهای ایرآستانا به فرودگاه امام هم اکنون 9 شرکت داخلی و 41 شرکت خارجی پروازهای خود را از این فرودگاه به 64 مقصد پروازی آغاز کرده اند.

وی افزود: ایرآستانا در هر هفته سه پرواز به تهران انجام خواهد داد و امیدواریم با افزایش پروازهای هوایی به مقاصد مختلف از طریق فرودگاه امام شاهد توسعه مناسبات بین المللی ایران با کشورهای مختلف جهان باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایر آستانا

ایر آستانه، (Air Astana) شرکت هواپیمایی حامل پرچم قزاقستان است، که در سال 2001 از مشارکت شرکت بریتانیایی بی‌ای‌ئی سیستمز و صندوق ذخیره ارزی دولت قزاقستان؛ سرموک کازینه تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر آلماآتی، قزاقستان قرار دارد و فرودگاه بین‌المللی آلماآتی، فرودگاه بین‌المللی آستانه و فرودگاه آتیرائو، قطب‌های این شرکت هواپیمایی به‌شمار می‌آیند. شرکت هواپیمایی ایر آستانا در حال حاضر روزانه به 63 مقصد در آسیا، خاورمیانه و اروپا پروازهای مستقیم دارد. این شرکت در سال 2012 بیش از 3٫3 میلیون مسافر را منتقل کرده‌است. شرکت ایر آستانا هم‌اکنون درناوگان هوایی خود، دارای 32 فروند هواپیمای جت مسافربری است. شرکت هواپیمایی ایر آستانا در حال حاضر روزانه به 63 مقصد در آسیا، خاورمیانه و اروپا پروازهای مستقیم دارد. این شرکت در سال 2012 بیش از 3٫3 میلیون مسافر را منتقل کرده‌است. شرکت ایر آستانا هم‌اکنون درناوگان هوایی خود، دارای 32 فروند هواپیمای جت مسافربری است و از 10 تیر 95 در ایران فعال شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان