اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041261095522

آشنایی با گروه مهندسی کاربلدها

چگونه می توان کاربلد شد

کد: 1395041261095522

https://goo.gl/qzq9ZJ

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت کاربلدها که با همت جمعی از کارشناسان کشورمان پشتیبانی و حمایت می شود تلاش خود را بر رشد و توسعه آموزش مفید و کاربردی قرار داده است و به شما کمک می کند تا به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

با کاربلدها کار را بلد خواهید شد

قطعا همه بارها این واژه را شنیده ایم که طرف کاربلد است!
اما کاربلد بودن چیست و برای کاربلد بودن باید چه کارهایی کنیم و چه هزینه هایی بدهیم؟
کاربلد کسی است که شما به آن اطمینان دارید که صفر تا صد کاری را  می داند و مسلط است. صد البته که هیچ کس کامل نیست و شما هرچقدر هم دانش داشته باشید باز هم  موضوعات بسیاری وجود  دارد که به گوشتان  نخورده است و خیلی از تجربیات را هنوز کسب نکرده اید.
اما هزینه های کاربلد شدن چقدر است؟
متاسفانه بعد از چندین سال تجربه در صنعت کشور به جرأت می توان گفت که متاسفانه فضای ناسالم رقابت در عرصه های مختلف تخصص در کشورمان باعث شده تا گروهی علم را انحصاری کنند. یعنی شما به این راحتی نمی توانید اسناد فنی و مدارک محاسباتی و اجرایی از یک پروژه واقعی را به دست بیاورید. اگر هم راهی برای به دست آوردن آن پیدا کنید باید برای آن هزینه زیادی کنید و مطمئن باشید در نهایت هم شما هنوز ماهیگیری را یاد نگرفتید.

اما راه دیگری هم برای کاربلد شدن وجود دارد، اینکه با سعی و تلاش فراوان و با میل زیاد به یادگیری وارد میدان شوید و بخواهید که کاربلد شوید. در این راه مشکلات فراوانی وجود دارد. عدم دسترسی به منابع عملی و اجرایی، انحصار طلبی گروهی از مهندسین و کارشناسان قدیمی که نمی خواهند شما را بپذیرند و به دنبال یکه تازی هستند، سختی های پروژه ها و …
دوستان عزیز، وب سایت کاربلدها که با همت جمعی از کارشناسان کشورمان پشتیبانی و حمایت می شود تلاش خود را بر رشد و توسعه آموزش مفید و کاربردی قرار داده است. ما به شما کمک می کنیم تا اطلاعات مفید و آموزنده ای از پروژه ها در اختیار داشته باشید، دفترچه های محاسباتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد، تعدادی نرم افزار ساده و فایل های اکسل محاسباتی وجود دارد که بعضی از آن ها را از منابع معتبر جمع آوری و بازنگری کردیم و تعدادی را هم  ایجاد کرده ایم که بسیار مفید و کاربردی اند.

نمونه هایی از مشخصات فنی تجهیزات در مناقصات کشور را با شما به اشتراک می گذاریم تا بیشتر یاد بگیرید. نقشه های کاربردی و رایج مورد استفاده در صنعت را در اختیارتان قرار می دهیم. البته هزینه اندکی در مقایسه با بسیاری از سایت ها و کلاس ها از شما دریافت می شود که زحمت دوستان ما هم خالی از اجر نبوده باشد. 

با ما همراه باشید:

www.karbaladha.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مهندسی کاربلدها

وب سایت کاربلدها که با همت جمعی از کارشناسان خوب کشورمان پشتیبانی و حمایت می‌شود تلاشش را بر رشد و توسعه آموزش مفید و کاربردی قرار داده است. ما به شما کمک می کنیم تا اطلاعات مفید و آموزنده ای از پروژه ها در اختیار داشته باشید، دفترچه های محاسباتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد، تعدادی نرم افزار ساده و فایل های اکسل محاسباتی هست که بعضی از آن ها را از منابع معتبر جمع آوری و بازنگری کردیم و تعدادی را هم ایجاد کرده ایم که بسیار مفید و کاربردی هست. نمونه هایی از مشخصات فنی تجهیزات در مناقصات کشور را با شما به اشتراک می گذاریم تا بیشتر یاد بگیرید. نقشه های کاربردی و رایج مورد استفاده در صنعت را در اختیارتان قرار می دهیم. آماده ی پاسخگویی به شما هستیم و همواره سعی خواهیم کرد با تهیه مطالب مفید و کاربردی و ارائه خدمات کارشناسی در کنار شما باشیم. هر خدماتی… تاکید می‌کنیم که هر خدماتی در زمینه های مهندسی برق، مکانیک و مدیریت نیاز داشته باشید تنها کافی است با ما در تماس باشید. از خدمات مهندسی گرفته تا تامین تجهیزات و کالا.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ