اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041361925372

روابط کارگزاری گسترش یافت

امکان صدور حواله‌ ارزی در شعب بانک ملی

کد: 1395041361925372

http://j.mp/299jACz

، تهران , (اخبار رسمی): پس از اجرایی شدن برنامه اقدام مشترک (برجام) و رفع تحریم‌های نظام بانکی ، بانک ملی ایران اقداماتی را در خصوص توسعه روابط کارگزاری خود با بانک‌های کشورهای مختلف انجام داده است.

کارگزاری بانک ملی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی، در تازه‌ترین اقدامات انجام شده، امکان صدور حواله‌ ارزی بابت واردات کالا و گشایش اعتبارات اسنادی در بانک های  Sumitomo Mitsui Banking Corporation (SMBC) با ارز ین ژاپن و Banque Marocaine du Commerce Exterieur International (BMCE) با ارز یورو از طریق شعب ارزی این بانک فراهم شده است.

بر اساس این گزارش طی ماه‌های اخیر پس از برجام، بخش بین‌الملل بانک ملی ایران جلسات مستمر و متناوبی با هیأت‌های بانک‌های مختلف دنیا داشته به طوری که با تعداد زیادی از آنها در حال تبادل مدارک برای ایجاد روابط کارگزاری است.

پیش از این امکان گشایش اعتبارات اسنادی و صدور حواله‌ ارزی بابت واردات کالا در شعبه هامبورگ این بانک امکان‌پذیر شده بود.

همچنین گشایش اعتبارات اسنادی دیداری و صدور حواله ارزی بابت واردات کالا در میربیزنس بانک مسکو به ارز یورو در حال حاضر صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است بانک ملی ایران روابط کارگزاری خود با بانک آوکنلون چین را پس از برجام آغاز کرده و در حال حاضر گشایش اعتبارات اسنادی دیداری و مدت‌دار (شش ماهه) و صدور حواله ارزی بابت واردات کالا به ارزهای یورو و یوآن‌ چین از طریق بانک مذکور امکان‌پذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه