اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041361935362

مدیرعامل جدید اعلام کرد

اولویت های مدیریتی و اجرایی بانک ملت

کد: 1395041361935362

http://j.mp/299jpHq

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل جدید بانک ملت گفت: بانک ملت ساخته جمعی ِتمام تلاشگران این بانک بوده و در طول زمان به حرکت رو به جلوی خود ادامه داده و نوسانات مقطعی نتوانسته است بانک را از مسیر اصلی منحرف کند.

اخلاقی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، هادی اخلاقی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید این بانک که با حضور  قضاوی و نیکزاد معاونان وزیر امور اقتصادی و دارایی و نمایندگان بانک مرکزی و چند بانک کشور برگزار شد، تاکید کرد: بانک ملت مجموعه‌ای است که نامش در خور اعتلاء و جایگاهش سزاوار رفیع‌ترین‌ها، در عرصه نظام بانکی است، بانکی که تعلق به آن را، افتخار خود می دانم.

وی با قدردانی از حسن اعتماد وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیات مدیره بانک ملت نسبت به سپردن این مسولیت سنگین به وی، افزود: انصاف اقتضا می کند از تمام مدیران عامل و اعضای هیات مدیره و مدیران و کارکنان شاغل و بازنشسته بانک که به منظور توسعه و اعتلای بانک تلاش کرده اند، سپاسگزاری کنم.

وی با اشاره به این نکته که تحولات نظام اقتصادی و سیستم بانکی کشور، بسیار فزاینده‌ و پر شتاب است یادآور شد: در این محیط پویا، تنها بانکی می‌تواند به مسیر رشد خود ادامه دهد که ضمن آگاهی از نیازها و خواسته‌های مشتریان، انعطاف پذیر بوده و امکان پاسخگویی سریع و سفارشی سازی محصولات و خدمات بانکی را از طریق به کارگیری فناوری‌های نوین و ایجاد مزیت های رقابتی داشته باشد.

مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر این نکته که وضعیت کنونی، امکان بهره برداری از برخی مزیت های رقابتی دائمی و پایدار را برای بانک غیرممکن ساخته است، تصریح کرد: سرعت بالای تغییرات و افزایش سطح توقع و انتظارات مشتریان، ایده مزیت رقابتی پایدار در سیستم بانکی را به چالش کشیده است.

به اعتقاد وی، در چارچوب این رویکرد، دیگر نمی‌توان مدام به یک مزیت اتکا کرد بلکه باید فرصت‌های جدید مزیت آفرینی را در بازارهای آشکار و پنهان پیش روی، شناسایی کنیم و با برنامه ریزی مناسب، ارتقای آمادگی سازمانی و تلاش مضاعف، از آنها در جهت بهبود جایگاه فاخر و شایسته بانک ملت، بهره بگیریم.

اخلاقی  وجود فضای بانشاط و صمیمی در صنعت بانکداری را از الزامات حرکت فزاینده و استمرار رشد سازمان خواند و ادامه داد: بر این باورم که توجه به سودآوری پایدار، حاشیه سود مناسب، تداوم فعالیت‌های موثر، ماندگاری سپرده‌ها و بازگشت به‌موقع تسهیلات، رعایت اولویت‌ها در مصارف به طور اعم، پذیرش ریسک منطقی در پرتو پایبندی به قوانین و مقررات و همسویی با سیاست‌های کلان اقتصادی کشور؛ از جمله اولویت های مدیریتی و اجرایی بانک است.

وی اضافه کرد: از یک سوی از منظر حاکمیت، انتظارات از نظام بانکی در چارچوب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تعیین شده و از سوی دیگر، دولت تدبیر و امید در مدیریت شرایط حاکم بر اقتصاد ملی، با ملاحظات جدی در عرصه های داخلی و بین المللی مواجه شده است که این امر نیز، انتظار حضوری متمایز را از نظام بانکی کشور، رقم زده است.

در عین حال، خواسته ها و نیازهای متفاوت مشتریان خرد و کلان در فضای کنونی اقتصادی کشور که سالیان متمادی، شبکه بانکی را به عنوان مهم ترین منبع تأمین مالی انگاشته اند و نیز تغییر نگرش و انتظارات سهامداران در همسویی با ایفای مسوولیت های اجتماعی فزاینده و مورد انتظار آحاد جامعه، همه و همه، مصادیقی آشکار و پنهان است که ما را به تفکر و بازآرایی در راستای پاسخگویی به این گونه انتظاراتِ تحول یافته در فضای کنونی کشور، وا می دارد و من مطمئن هستم اندیشه ناب و اراده استوار و عمیق درونی بانک ملت می تواند از عهده این مهم برآید.

به گفته وی، بدون عدالت، آرامش حاصل نمی‌شود، بدون آرامش علاقه و تعلق ایجاد نمی‌شود و بدون تعلق سازمانی، کار درست انجام نمی‌شود. از خدا بخواهیم ما را در مسیر اجرای عدالت و قانون موفق بدارد.

حسین قضاوی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی هم در این مراسم بانک ملت را بانکی بزرگ خواند که منابع، مصارف و دارایی های آن شانه به شانه بزرگ ترین بانک دولتی کشور در حال حرکت است و این موضوع باعث شگفتی است.

وی بانک ملت را به شیر مترصد  فرصت ها تشبیه کرد و گفت: این بانک توانسته است به یمن داشتن کارشناسان توانمند و خبره خود از فرصت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کند و جایگاه خود را در نظام بانکی کشور به بالاترین نقطه ارتقا دهد.

معاون وزیر اقتصاد در امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی سهم بانک ملت را از بازار منابع نظام بانکی 24 درصد و به عبارتی دیگر 30 درصد خواند و اظهار امیدواری کرد که این جریان مدیریتی بتواند باعث پیدایش ایده های نو و ارائه خدمات بیشتر به اقتصاد کشور باشد.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش های علی رستگار  مدیرعامل پیشین بانک ملت، اعلام کرد که خدمات ایشان در بانک ملت فراموش نخواهد شد.

قضاوی با ابراز خرسندی از حضور مدیری از خانواده بانک ملت در راس این بانک بزرگ بورسی، تاکید کرد: اخلاقی فردی اقتصاددان است که این خصیصه پیش نیاز اصلی یک بانکدار برای موفقیت است و امیدوارم با حضور ایشان در راس هرم مدیریتی بانک ملت و همکاری و همفکری کارکنان، این بانک بتواند قله های موفقیت را بیش از پیش فتح کند.

وی همچنین شرایط اقتصادی کشور را تشریح و اظهار امیدواری کرد که با ثباتی که در اقتصاد کشور ایجاد شده است،  بانک ها بتوانند نقش موثرتری در اقتصاد کشور ایفا کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه