اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041462445543

این محصولات را می‌توانید با گارانتی نقش خریداری کنید

محافظت از آیفون در برابر سقوط از ارتفاع 3 متری با قاب Endura

کد: 1395041462445543

https://goo.gl/XOANPJ

، تهران , (اخبار رسمی): Endura یک گزینه‌ عالی برای کسانی است که به دنبال قابی محافظ در برابر شرایط سخت می‌گردند و در عین حال می‌خواهند گوشی هوشمندشان شیک و حرفه‌ای به نظر برسد.

قاب Endura روی پایه نگهدارنده مخصوص موتور و دوچرخه

بند این محصول از مواد کش‌سان با قابلیت نفوذ هوا، ساخته شده است. همچنین پشت پد نگهدارنده‌ این بازوبند، به سیلیکون ضد لغزش مجهز شده تا گوشی شما در جای خود باقی بماند.

به گزارش روابط عمومی نقش،این محصول جدید که  Endura نام دارد، مقاوم‌ترین قاب ساخته شده توسط موشی است که می‌تواند گوشی iPhone 6/6s شما را در برابر هر نوع ضربه‌ای محافظت کند.

بر اساس این گزارش، Endura بسیار باریک طراحی شده تا به راحتی در جیب  قرار بگیرد و به لطف فناوری جاذب ضربه‌ی ™HexCore موشی، بدنه‌ پلمیری Endura، می‌تواند iPhone 6/6s را در برابر سقوط از ارتفاع 3 متری بر روی بتون هم محافظت کند. دایره‌ فلزی در بدنه‌ خارجی Endura قرار دارد که با طرح فییر کربنی خود، قاب را در هر شرایطی زیبا جلوه می‌دهد.

Endura با توانایی اتصال به بازو بند Armband و پایه‌ نگهدارنده‌ مخصوص دوچرخه‌سواری موشی، گوشی شما را در هنگام دویدن و دوچرخه‌سواری محافظت خواهد کرد و به این شکل کارایی قاب‌های محافظ در برابر شرایط سخت را یک گام فراتر برده است.

Endura با توانایی اتصال به بازو بند Armband و پایه‌ نگهدارنده‌ مخصوص دوچرخه‌سواری موشی، گوشی شما را در هنگام دویدن و دوچرخه‌سواری محافظت خواهد کرد و به این شکل کارایی قاب‌های محافظ در برابر شرایط سخت را یک گام فراتر برده است. همچنین این محصول، شامل دو محافظ صفحه نمایش iVisor می‌شود و طراحی دقیق آن قاب را در مقابل نفوذ آب مقاوم کرده ( IPX5 ) تا نگران نفوذ باران، برف یا گرد و غبار به داخل قاب نباشید. Endura یک گزینه‌ عالی برای کسانی است که به دنبال قابی محافظ در برابر شرایط سخت می‌گردند و در عین حال می‌خواهند گوشی هوشمندشان شیک و حرفه‌ای به نظر برسد.

Handlebar Mount
 نقشه، موزیک و اپلیکیشن‌های محبوب خود را با پایه‌ نگهدارنده‌ Handlebar Mount موشی، همیشه در دید و دسترس خود داشته باشید. این پایه، برای قاب محافظ Endura (به صورت مجزا به فروش می‌رسد) طراحی شده و به‌راحتی به آن متصل می‌شود تا بتوانید گوشی خود را روی فرمان دوچرخه و موتورسیکلت یا حتی کالسکه‌ کودک خود، قرار دهید. این پایه برای قرارگیری روی قطعات پلاستیکی با اندازه‌ نامتناسب طراحی نشده است. قفل دقیق طراحی شده برای این پایه گوشی شما را با امنیت بالا، در جای خود نگه‌ می‌دارد و می‌توانید آن را برای دید بهتر خود، در حالت های افقی یا عمودی تنظیم کنید.

Armband Mount

بازوبند نگهدارنده‌ iPhone موشی، همراه با قاب محافظ Endura (به صورت مجزا به فروش می‌رسد) حتی در هنگام دویدن هم گوشی شما را در دسترس‌تان قرار می‌دهد. با این بازوبند دیگر لازم نیست برای خارج کردن گوشی از جیب در هنگام فعالیت بدنی و ورزش، به دردسر بیفتید. قفل محکم طراحی شده برای این بازوبند، iPhone شما را با امنیت بالا در جای خود نگه  می‌دارد و با ویژگی آزاد‌سازی سریع آن می‌توانید بلافاصله گوشی را از جای خود خارج کنید تا پاسخ پیامک یا تماس‌های خود را بدهید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نقش

شرکت نقش نمایندگی انحصاری برندهای معتبر و ممتاز جهانی لوازم جانبی رایانه ای و تجهیزات حرفهای زیر را به عهده دارد و خدمات پس از فروش و گارانتی رسمی آنها را به مشتریان ایرانی ارایٔه می دهد. نمایندگی انحصاری برترین برندهای لوازم جانبی گجت های الکترونیکی در ایران: Moshi, Ozaki, Bluelounge, Just-Mobile, LaCie, Seagate BNAS, Vorya, Innerexile, SLG Design, RHA, Elgato, Knog, Otterbox, Lifeproof .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]