اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214375543

هدفون‌ Mythro Air موشی به‌زودی در بازار ایران

کد: 13951015214375543

https://goo.gl/kRc3q9

، تهران , (اخبار رسمی): هدفون‌های جدید بی‌سیم Mythro Air موشی به‌زودی با گارانتی شرکت نقش وارد بازار ایران خواهد شد.

هدفون‌ Mythro Air موشی به‌زودی در بازار ایران

به لطف فناوری ™DJ4two می‌توانید موزیک مورد نظر خود را همزمان روی یک هدفون Mythro Air دیگر نیز پخش کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت نقش، این شرکت به‌عنوان نماینده رسمی برند Moshi در ایران به‌زودی همزمان با عرضه جهانی، هدفون‌های بی‌سیم Mythro Air را به بازار ایران وارد می‌کند. 

باتوجه به عدم وجود جک ۳.۵ میلی‌متری در آیفون‌های جدید، اکثر شرکت‌های فعال در حوزه لوازم جانبی به فکر طراحی و ساخت هدفون‌های بی‌سیم افتادند. موشی هم در همین راستا هدفون Mythro Air را طراحی و تولید کرده است.

این هدفون سبک که از طریق فناوری بلوتوث به گوشی متصل می‌شود، می‌تواند با یک بار شارژ تا ۸ ساعت امکان گوش دادن به موسیقی و پاسخ به تماس‌ها را برای شما فراهم کند. همچنین به لطف فناوری ™DJ4two می‌توانید موزیک مورد نظر خود را همزمان روی یک هدفون Mythro Air دیگر نیز پخش کنید.

درایورهای صوتی DR8 ساخته شده از فلز نئودیمیوم که در غلاف آلومینیومی قرار گرفته‌اند، صدای فوق‌العاده شفاف همراه با بیس عمیق را تولید می‌کنند. طراحی ارگونومیک همراه شده با توگوشی‌های منحصربه‌فرد با جلوگیری از ورود نویزهای اضافی و صدای محیط، لذت شنیدن موسیقی را برای کاربر ممکن می‌کند.

همچنین این محصول شامل یک کلیپس آهنربایی برای قرارگیری راحت Mythro Air بر روی لباس نیز می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نقش

شرکت نقش نمایندگی انحصاری برندهای معتبر و ممتاز جهانی لوازم جانبی رایانه ای و تجهیزات حرفهای زیر را به عهده دارد و خدمات پس از فروش و گارانتی رسمی آنها را به مشتریان ایرانی ارایٔه می دهد. نمایندگی انحصاری برترین برندهای لوازم جانبی گجت های الکترونیکی در ایران: Moshi, Ozaki, Bluelounge, Just-Mobile, LaCie, Seagate BNAS, Vorya, Innerexile, SLG Design, RHA, Elgato, Knog, Otterbox, Lifeproof .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]