اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963555557

آرت لایت در سومین همایش روشنایی ایران

کد: 1395041963555557

http://goo.gl/cZYiVX

، تهران , (اخبار رسمی): سومین همایش و نمایشگاه بین المللی روشنایی و نورپردازی ایران از بیستم تا بیست و چهارم دی ماه سال 95 در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

نورپردازی پل هشتم اهواز

این نمایشگاه تخصصی که از سال 92 هر دو سال یک بار در ایران برگزار شده است ، از دو جنبه حائز اهمیت است. بخش فرهنگی نمایشگاه که شامل سخنرانی متخصصان داخلی و خارجی می شود و نمایشگاه جانبی که ارائه دهنده تکنولوژی و دست آوردهای نوین در این راستاست.

گروه متخصصان طراحی روشنایی آرت لایت در نظر دارد با ارائه مقاله در محورهای ذکر شده و همچنین شرکت در نمایشگاه جانبی حضور فعال خود را به نمایش بگذارد. مقاله ها تحت عناوینی شامل طراحی و اجرای نورپردازی اماکن مذهبی با توجه به ویژگی ‏های معماری و معنوی فضا، استانداردهای روشنایی و اصول نورپردازی در سالن های همایش، آمفی تاتر و کنفرانس و بررسی آسیب های نورپردازی بر اشیاء با ارزش موزه ها و راه کارهای کاهش تغییرات نامطلوب آن ارایه می شود.

همچنین آرت لایت طرح های اجرا شده خود را در نمایشگاه جانبی در معرض نمایش خواهد گذاشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تخصصی طراحی روشنایی آرت لایت

گروه متخصصان روشنایی و نورپردازی Art Light با هدف بازنگری تخصصی در مقوله نورپردازی و تولید طرحهای خاص تشکیل گردیده و تا کنون موفق به ارایه و اجرای طرحهای بیشماری شده که پیشینه قابل تاملی برای این گروه به همراه داشته است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش