اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042064100079

گزارش رفت و آمدها درتعطیلات عید فطر اعلام شد

افزایش 13/6 درصدی تردد در جاده‌ها

کد: 1395042064100079

http://goo.gl/h2CL3V

، تهران , (اخبار رسمی): در ایام تعطیلات عید سعید فطر سال جاری از روز سه‌ شنبه 15 تیرماه لغایت روز شنبه 19 تیرماه سال جاری، میزان تردد در جاده های کشور نسبت به مدت مشابه سال 94، به میزان 6 / 13 درصد افزایش داشته است.

افزایش 13/6 درصدی تردد در جاده‌ها

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ، علی‌اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور دراین سازمان با بیان این خبر اظهار داشت :  متوسط تردد ساعتی در ایام مذکور، 415 وسیله نقلیه در ساعت بوده است که  بالاترین متوسط تردد ساعتی در روز چهار شنبه 16 تیرماه و کمترین تردد در روز پنجشنبه ثبت شده است .
وی با بیان این که پرترددترین ساعات، مربوط به ساعت 18 الی 21 روز جمعه 18 تیرماه بوده است، افزود: در تعطیلات اخیر روند متوسط تردد ورودی به  استان‌های اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی  وگلستان به ترتیب بیشترین میزان جذب سفر را نسبت به اردیبهشت  ماه سال جاری که در بین ماه‌‌های سال نُرم سفرها را دارا می باشد، برخوردار بوده‌اند. 
آشوری خاطرنشان کرد : در استان مازندران، سهم تردد وسایل نقلیه بومی 54 درصد از کل تردد ثبت شده در استان می‌باشد. همچنین در استان گیلان تنها 20 درصد وسایل نقلیه تردد کنندگان در استان بومی بوده‌اند.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور افزود : در محورهای کرج – چالوس، آزادراه تهران – کرج ، کرج –تهران و محور هراز در روزهای چهارشنبه و ساعاتی از روز پنج‌شنبه ، وضعیت تردد به حالت فوق اشباع رسیده بود به این معنا که تقاضای عبوری از ظرفیت محور بیشتر بوده و به دلیل عدم رعایت مقررات و حفظ خطوط عبوری توسط برخی از رانندگان به ویژه در منطقه تونل کندوان و در آزادراه قزوین – رشت در منطقه رودبار و منجیل، جریان ترافیک با اختلالات شدید مواجه شده بود که خوشبختانه در کمترین مدت زمان با تلاش تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط و نیروهای امدادی، وضعیت بحران به کنترل درآمد و امدادرسانی به خودروهای در راه مانده صورت گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهداری و حمل و نقل جاده ای

در سال 1382 شورای عالی اداری کلیه وظایف، نیروی انسانی، تجهیزات، تعهدات و اعتبارات معاونت راهداری وزارت راه و ترابری به سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور منتقل و معاونت مذکور از تشکیلات وزارت راه و ترابری حذف شد و وظایف و اداره امور دبیرخانه شورای عالی ترابری کشور از سازمان منتزع و به وزارت راه و ترابری منتقل گردید و نام سازمان به «سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان