اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042164285579

درقالب گزارش های هفتگی منتشر می شود

پربازده ترین و زیان ده ترین صنایع بورسی

کد: 1395042164285579

https://goo.gl/oyK0af

، تهران , (اخبار رسمی): گزارش هفتگی و جامع از بازارهای مالی ایران، بورس کالا و بازارهای مالی منطقه منتهی به 15 تیرماه از سوی تامین سرمایه امین منتشر شد .

پربازده ترین و زیان ده ترین صنایع بورسی

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه امین، مدیریت مهندسی مالی و امور بین الملل این شرکت به صورت هفتگی گزارش های آماری از بازارهای مالی ایران، بورس کالا و بازارهای مالی منطقه ای منتشر خواهد کرد که از طریق سایت امین در دسترس همگان قرار می گیرد .

این گزارش ها شامل بخش های متنوعی همچون پربازده ترین صنایع هفته، مقایسه ارزش در خطر صنایع مختلف در بازار سرمایه ایران، مقایسه حداکثر زیان قابل تصور صنایع در هفته آینده ، بررسی روند تکنیکال شاخص بورس، همچنین گزارش هایی از بورس کالای ایران و روند بازدهی سهام ایران و کشورهای منطقه و در نهایت گزارشی آماری از روند قیمتی بورس های کالایی و انرژی در کشورهای مختلف است .

 گزارش منتهی به 15 تیرماه را از اینجا می توانید دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تامین سرمایه امین

تأمین سرمایه امین (سهامی‌خاص) به‌عنوان نخستین نهاد در صنعت بانکداری سرمایه‌گذاری‌ ایران در 12 شهریور 1386 مجوز تأسیس خود را از شورای عالی بورس و اوراق بهادار که بالاترین رکن بازار اوراق بهادار است، دریافت کرد. تأمین سرمایه امین در 16 دی 1386 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران و با سرمایه اسمی هزار میلیارد ریال ثبت شد. سازمان بورس اوراق بهادار در 28 فروردین 1387 مجوز فعالیت شرکت را صادر کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه