اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042164460079

براساس اعلام کارگروه تخصیص سوخت

سهمیه سوخت خودروهای عمومی تغییر کرد

کد: 1395042164460079

https://goo.gl/gPqBfy

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای بازنگری درمیزان سهمیه سوخت انواع وسایل نقلیه باری و مسافری، ناوگان حمل‌ونقل عمومی سقف سهمیه برخی وسایل نقلیه افزایش یافت و به میزان واقعی نزدیک‌ شد.

سهمیه سوخت خودروهای عمومی تغییر کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شهرام آدم‌نژاد معاون برنامه‌ریزی این سازمان و سخنگوی کارگروه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش  با بیان خبر، اظهار داشت: از ابتدای مهرماه سال گذشته که طرح توزیع سوخت بر اساس پیمایش در کشور آغاز شده است، در جلسات مختلف کارگروه مذکور، موضوع راستی آزمایی و نزدیک شدن به میزان مصرف واقعی سوخت خودروها مورد بررسی قرار گرفت و هر 2 الی 3 ماه یک بار تغییراتی در سهمیه‌ها انجام شد. 
وی افزود:در سال جاری نیز ، داده کاوی بر اساس داده‌های مصرفی و جایگاه‌های سوخت در کشور نشان دهنده لزوم تغییراتی در جدول سهمیه و میزان مصرف است که به غیر از خودروهای زیر  5 / 3 تن، معیار مصرف سهمیه تغییر کرد، همچنین سهمیه عملکردی ناوگان بین 10 تا 20 تن از 4300 لیتر به 5200 لیتر در ماه افزایش پیدا کرد. 
آدم نژاد در خصوص سهمیه خودروهای فاقد بیمه شخص  ثالث تصریح کرد: از 6 خرداد ماه سال جاری، با هماهنگی‌های انجام شده با بیمه مرکزی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی  پلیس +10 ، به مالکین خودرو که فاقد بیمه هستند، هشدار داده شد که در صورت مراجعه به مراکز پلیس +10 و اعلام وضعیت بیمه خود، از حالت خاکستری خارج می‌شوند ولی چنانچه باوجود هشدارها اقدامی از سوی مالکین ناوگان حمل‌ونقل عمومی به عمل نیامده باشد و همچنان فاقد بیمه شخص ثالث باشند، سهمیه سوخت آنها قطع می‌شود. 
وی خاطرنشان کرد : اجرای طرح توزیع سوخت بر اساس پیمایش مبتنی بر اطلاعات به دست آمده از عملکرد ناوگان و آمارهای میدانی وسیع و داده‌ کاوی های مستمر انجام شده است و اگر ناوگانی شناسایی شوند که هیچ تردد و فعالیتی ندارند، سهمیه سوخت به آنها تخصیص نمی یابد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهداری و حمل و نقل جاده ای

در سال 1382 شورای عالی اداری کلیه وظایف، نیروی انسانی، تجهیزات، تعهدات و اعتبارات معاونت راهداری وزارت راه و ترابری به سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور منتقل و معاونت مذکور از تشکیلات وزارت راه و ترابری حذف شد و وظایف و اداره امور دبیرخانه شورای عالی ترابری کشور از سازمان منتزع و به وزارت راه و ترابری منتقل گردید و نام سازمان به «سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان