اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042264585458

بیمارستان های تامین اجتماعی سه ستاره می شود

کد: 1395042264585458

http://goo.gl/XwdnGN

، (اخبار رسمی): معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه طی دو سال اخیر معادل 10 سال گذشته تجهیزات پزشکی خریداری شده است از مذاکره با شرکت های خارجی مطرح بیمارستان ساز خبر داد

بیمارستان های تامین اجتماعی سه ستاره می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، همزمان با سومین روز از هفته تامین اجتماعی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان شهید دکتر لواسانی در کنار چند پروژه درمانی دیگر با حضور محمد علی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، محمد تقی خسروانی مقدم مدیر کل درمان استان تهران و جمعی  از مدیران و روسای مراکز درمانی تابعه به بهره برداری رسید.

در ابتدای این مراسم  همتی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: در هفته تامین اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی  افتتاح بیش از40 پروژه بزرگ را در کشور در دستور کار قرار داده است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود: سازمان تامین اجتماعی در دوره جدید به جهت فراهم سازی زیرساخت هایی که باید در این سازمان ایجاد می شد، اما طی سالیان گذشته مغفول مانده بود ، تلاش های مضاعفی را انجام داد.
وی یادآور شد: در بحث تجهیزات پزشکی ادعا این است که طی دو سال اخیر معادل 10 سال گذشته در سازمان تامین اجتماعی تجهیزات پزشکی خریداری و نصب شده است بعنوان مثال بحث آمبولانس در سال های گذشته به عنوان یکی از بحران های سازمان مطرح می شد اما به دنبال توجه به این مسئله هم اکنون این مشکل به کلی مرتفع شده است .
به گفته معاون درمان سازمان تامین اجتماعی؛ سازمان حدود 200 آمبولانس را خریداری و تحویل مراکز داده است و هم اکنون تقریبا هیچ یک از مراکز درمانی درخواست آمبولانس ندارند.
دکتر همتی با بیان اینکه در سال گذشته به 125 میلیون مراجعه سرپایی و بستری در کل کشور در مراکز ملکی ارائه خدمت شد، افزود: همچنین حدود275میلیون مراجعه به مراکز غیر ملکی سازمان صورت گرفت و در این باره خرید خدمت شد.
به گفته معاون درمان سازمان تامین اجتماعی؛ سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین خریدار خدمت در کشور توانست خرید راهبردی داشته باشد و 4 میلیون بستری و 270 میلیون مراجعات سرپایی را ساماندهی کند.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در ادامه به بحث ارتقای هتلینگ در کشور به عنوان یکی از برنامه های حوزه معاونت درمان اشاره کرد و افزود: این مهم از سال گذشته آغاز شده است.
وی با تاکید بر اینکه برنامه زمانبندی دیجیتال کردن دستگاه های رادیولوژی پایان سال جاری درنظر گرفته شده است، بیان داشت: بحث ارتقای هتلینگ نیز باید در پایان سال جاری در تمامی بیمارستان های سازمان انجام شود و به درجه سه ستاره برسند.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: در این دوره با توجه به شرایط پسا برجام که در کشور ایجاد شده مذاکرات متعددی با شرکت های مختلف بیمارستان ساز در جهان انجام گرفته است و در این خلال تفاهم نامه های متعددی نیز فی مابین سازمان و این شرکت ها ایجاد شده که برخی به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است. پیش بینی می شود ظرف دو ماه آینده شاهد انعقاد قرارداد با تعدادی از این شرکت ها باشیم .
 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی دارای وظایف عمده در دو بخش بیمه ای و درمانی می باشد که برای اجرای وظایف خود دارای تشکیلات مرکزی و واحدها، شعب و نمایندگی‌هاو مراکز درمانی و بیمارستانی ،کلینیک ،پلی کلینیک و دی کلینیک در تهران و شهرستانها می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان