اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042264635200

همکاری شرکت تابان خرد و تدبیر سرآمد شریف

کد: 1395042264635200

http://goo.gl/Cr8e82

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت تابان خرد و شرکت تدبیر سرآمد شریف در راستای استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و توانایی ها به منظور همکاری آموزشی و پژوهشی امضا شد.

همکاری شرکت تابان خرد و تدبیر سرآمد شریف

به گزارش روابط عمومی شرکت تابان خرد، یکی از مهم­ترین عوامل موفقیت سازمان­ ها در مواجهه با چالش ­ها در عرصه رقابت تجارت جهانی، توانمند­سازی نیروها و سرمایه­ های انسانی است که این توانمندی در سایه­ آموزش هدفمند امکان­پذیر است.

آموزش باعث به کارگیری استعداد‌های نهفته و به وجود آمدن حس انعطاف­ پذیری فکری و هدایت تلاش ­های کارکنان در سازمان می­ شود. امروزه سازمان‎هایی موفق هستند که به امر توسعه و آموزش منابع انسانی تأکید دارند و در فعالیت‎های آموزشی به دو اصل ارتقاء اثربخشی و کارآیی آموزش توجه دارند.

شرکت خدمات پژوهش و مشاوره مالی تابان­ خرد، با توجه به این رویکرد استراتژیک در حوزه آموزش در راستای تسهیل تحقق چشم‎اندازها، مأموریت‎ها و اهداف سازمانی و جهت ایجاد و توسعه همکاری ­های مشترک و تعامل سازنده به منظور استفاده بهینه از استعداد و ظرفیت­ های آموزشی، پژوهشی و مشاوره­ای مشترک تفاهمنامه­ ای را با شرکت تدبیر سرآمد شریف منعقد کرد. استفاده متقابل از توانمندی های طرفین در بخش های آموزشی، مهارتی و پژوهشی، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی در سطوح مختلف مهارتی و تخصصی، تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی براساس نیازسنجی، همکاری در زمینه برگزاری سمینارها و کارگاه­ های آموزشی و استفاده از تجارب اساتید و مربیان در راستای توانمندسازی نیروی انسانی طرفین از تعهدات مشترک این تفاهمنامه است.

گفتنی است آموزش ­های ضمن خدمت یکی از مؤثرترین ابزارهای مدیران برای مقابله با تحولات سازمانی بوده و ضامن ارایه مناسب خدمات، به خصوص در این سازمان است  که اگر منظم، هدفمند و در راستای نیازهای واقعی کارکنان تدوین و اجرا شود، نه تنها عملکرد کارکنان و سازمان را بالا می‌برد، بلکه بهبود مهارت‌های مدیران و افزایش رضایت کارکنان و ارباب رجوع را نیز در پی خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات پژوهش و مشاوره مالی تابان خرد

شرکت تابان خرد با هدف ارتقای دانش، نگرش و مهارت ‌های حرفه ‌ای مدیران و کارشناسان سازمان ­ها در حوزه‌ی اقتصادی، مالی، سرمایه­ گذاری و بانکداری؛ خدمات آموزشی خود را در اختیار سازمان­ ها قرار می­دهد و پس از مطالعات امکان سنجی، تحلیل و نیازسنجی آموزشی سازمان ها، ضمن اقدام به تولید محتوا و انتخاب اساتید مجرب، دوره های آموزشی را با هدف علمی، کاربردی و اثربخش بودن برای مخاطبان طراحی و اجرا می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش