اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042264685372

عضو هیأت مدیره تاکید کرد

اهمیت وصول مطالبات معوق در بانک ملی

کد: 1395042264685372

https://goo.gl/WtAjzQ

، تهران , (اخبار رسمی): همایش اداره امور شعب استان اردبیل بانک ملی با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره این بانک برگزار شد.

اهمیت وصول مطالبات معوق در بانک ملی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش که اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور و مسئولان اداره امور شعب استان اردبیل نیز حضور داشتند، ضمن قدردانی از تلاش همکاران، تدابیری درخصوص ارتقای جایگاه بانک ملی ایران ارائه کرد و گفت: مسئولیت مدیران و کارکنان، حفظ و حراست از حریم بانک و پاسخگویی مناسب به مشتریان است که البته همه ارکان بانک نیز به این مهم واقفند و آن را به خوبی اجرا می‌کنند.

 وی بر اهمیت وصول مطالبات معوق تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی منسجم، تعامل با مشتریان و استفاده از ابزارهای مختلف، وصول مطالبات را مدیریت کنیم.

در ابتدای این همایش ایرج اکبرپور رئیس اداره امور شعب استان اردبیل گزارش جامعی از عملکرد و جایگاه اداره امور شعب این استان نسبت به سایر بانک‌ها ارائه کرد.

 در پایان این همایش پانل پرسش و پاسخی برگزار شد و عضو هیأت مدیره به سوالات همکاران پاسخ داد. همچنین در ادامه این سفر، عضو هیأت مدیره با حضور در استان آذربایجان شرقی از شعبه سراب و همچنین شعب غدیر و علامه امینی این شهرستان  بازدید و با مدیران و کارکنان این شعب از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش و  در این بازدید اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور ، حسن سعیدی اصل رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی و ایرج اکبرپور رئیس اداره امور شعب استان اردبیل و جمعی از مسئولان، عضو هیأت مدیره را همراهی می‌‌کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه