اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042365285362

از سوی بانک ملت انجام شد:

راه اندازی 2000 دستگاه پایانه بانکی غیرنقد

کد: 1395042365285362

https://goo.gl/2VoGQQ

، تهران , (اخبار رسمی): بانک ملت بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، دو هزار دستگاه پایانه بانکی غیرنقد در سراسر کشور نصب و راه اندازی کرد.

خودپرداز بانک ملت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، روندهای کلان در جهان و به تبع آن کشورمان، به سوی ایجاد سهولت بیشتر در ارائه خدمات و تحقق "خدمات در دسترس" پیش رفته است و در همین راستا، استفاده از فناوری های نوین و پیشرو، همواره در دستور کار بانک ها به عنوان سازمان های فناوری محور بوده است.

بر اساس این گزارش بانک ملت نیز در همین چارچوب گسترش به کار گیری پایانه های بانکی(Cashless ATM) را در دستور کار قرار داده و در آخرین اقدام، تعداد دو هزار دستگاه از این پایانه ها را در سراسر کشور نصب و راه اندازی کرده است.

با راه اندازی دو هزار پایانه بانکی غیرنقد، تعداد پایانه های نقد و غیرنقد نصب شده از سوی بانک ملت در سراسر کشور به 6 هزار و 600 دستگاه افزایش یافته است.

 قابل ذکر است؛  تمامی خدمات قابل ارائه از طریق دستگاه های خودپرداز به جز امکان پرداخت وجه نقد، از طریق پایانه های بانکی غیرنقد هم قابل ارائه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه