اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042465755508

با تنوع بیش از 40 قلم کالا درشرکت تولیدی صابری انجام می شود

تولید لوله و پروفیل با ضخامت کمتر 2میلیمتر

کد: 1395042465755508

http://goo.gl/TkQ3Pl

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت لوله و پروفیل صابری با تولید مقاطع فولادی(لوله و پروفیل) با ضخامت کمتر از 2 میلیمتر علاوه بر بازار داخل بخشی از نیازهای بازارهای خارجی را نیز تامین می کند.

تولید لوله و پروفیل با ضخامت زیر 2 میل

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله و پروفیل صابری، این شرکت درکنار تولید سایر محصولات فولادی  هم اکنون لوله و پروفیل با ضخامتی کمتر از 2 میلیمتر را تولید می کند که بخش عمده این محصولات به بازارهای منطقه صادر می شود.

براساس این گزارش تنوع بالا (بیش از 40 قلم کالا) و همچنین سبکی این محصولات به دلیل ضخامت بسیار کم باعث شده است تا در بازارهای صادراتی از این محصولات استقبال چشمگیری شود، به طوری که هم اکنون بخش اعظم تولیدات این محصولات به کشورهای عراق و افغانستان صادر می شود.

تولید و عرضه این نوع محصولات فولادی علاوه بر افزایش ظرفیت های تولید کشور و تامین نیازهای داخلی، زمینه اشتغال جوانان را نیز فراهم می کند.

با این وجود به منظور تامین نیازهای داخلی درحال حاضر این نوع محصولات شرکت صنعتی صابری در تمام نقاط کشور عرضه می شود. متقاضیان به منظور تامین نیازهای داخلی یا بازارهای صادراتی و کسب اطلاعات بیشتر از نوع محصولات می توانند با شماره تلفن 02136425192-8 واحد فروش تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی شرکت لوله و پروفیل صابری مراجعه کنند.

شرکت نورد لوله و پروفیل صابری در 35 کیلومتری جاده خاوران واقع در شرق تهران، شهر صنعتی عباس آباد در زمینه تولید و عرضه محصولات لوله و پروفیل فولادی فعالیت دارد. این مجموعه مفتخر است با توان تولید انواع پروفیل های فولادی درز جوش و پروفیل های باز جزو تامین کنندگان برتر در سطح کشور باشد.

این شرکت با ارایه منوی کامل محصولات شامل قوطی، پروفیل و بخشی از لوله ها و همچنین با اخذ نشان استاندارد پروفیل های چهار ضلعی در و پنجره ای و چارچوبی گامی نو در معرفی کیفیت به مشتریان برداشته است.

این مجموعه انجام تولید محصولات خاص و همچنین ابعاد سفارشی را نیز به عنوان خدمتی جدید برای مشتریان خود فراهم کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوله و پروفیل صابری

شرکت نورد لوله وپروفیل صابری در زمینه تولید و عرضه محصولات لوله و پروفیل فولادی فعالیت دارد.این مجموعه مفتخر است با توان تولید انواع پروفیل های فولادی درز جوش و پروفیل های باز ،جزء تامین کنندگان برتر در سطح کشور باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید