اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967535458

از سوی تامین اجتماعی

محاسبات بیمه ای بعد از 40 سال به روز می شود

کد: 1395042967535458

http://goo.gl/EFIwLQ

، (اخبار رسمی): رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال جاری محاسبات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی بعد از 40 سال توسط سازمان جهانی کار به روز خواهد شد.

محاسبات بیمه ای بعد از 40 سال به روز می شود

به گزارشاخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید تقی نوربخش در دیدار با رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: سال گذشته حدود 14 درصد لوایح و طرحهایی که در مجلس مطرح شد به نوعی مربوط به سازمان تامین اجتماعی بود.

و ی با تاکید بر تعامل تامین اجتماعی با مجلس و کمیسیون اجتماعی گفت: معتقدیم این کار باعث تفاهم بهتر و حل مشکلات بیمه شدگان می شود.
نوربخش با ذکر تاریخچه ای از سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: حدود یک هزار واحد اجرایی در سراسر کشور عملیات بیمه ای تامین اجتماعی را به عهده دارند و 74 بیمارستان و حدود 270 مرکز درمانی نیز بصورت ملکی خدمات درمانی ارائه می دهند. علاوه براین سازمان تامین اجتماعی با حدود 45 هزار و 730 مرکز درمانی طرف قرار داد است.
وی اظهار داشت: بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که خدمات درمانی، بیمه ای و بازنشستگی از این سازمان دریافت می کنند.
مدیر عامل تامین اجتماعی تاکید کرد: حمایت این سازمان از بیمه شدگان از مرحله جنینی آغاز تا بعد از مرگ ادامه می یابد.
دکتر نوربخش بودجه سال جاری سازمان تامین اجتماعی را  حدود72 هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این مبلغ یک سوم بودجه کل کشور است .
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی دارای وظایف عمده در دو بخش بیمه ای و درمانی می باشد که برای اجرای وظایف خود دارای تشکیلات مرکزی و واحدها، شعب و نمایندگی‌هاو مراکز درمانی و بیمارستانی ،کلینیک ،پلی کلینیک و دی کلینیک در تهران و شهرستانها می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان