اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967755650

در روز 15 مرداد ماه برگزار می شود

کارگاه عملیاتی یک روزه دیجیتال مارکتینگ

کد: 1395042967755650

https://goo.gl/KAxq5l

، تهران , (اخبار رسمی): آکادمی دیجیتال مارکتینگ پس از برگزاری شش دوره بلند مدت و تخصصی دیجیتال مارکتینگ، در تاریخ 15 مرداد 1395 تصمیم به برگزاری کارگاه عملیاتی یک روزه دیجیتال مارکتینگ دارد.

دوره هفتم دیجیتال مارکتینگ

آکادمی دیجیتال مارکتینگ پس از برگزاری شش دوره بلند مدت و تخصصی دیجیتال مارکتینگ، در تاریخ 15  مرداد 1395 تصمیم به برگزاری کارگاه یک روزه دیجیتال مارکتینگ دارد. با توجه به درحواست علاقه مندان بسیار برای شرکت در این کارگاه فشرده و بررسی نیازهای روز کسب و کارها در حوزه دیجیتال مارکتینگ، سرفصل های مورد بحث و مهم در این کارگاه به شرح زیر است: 

  • اتوماسیون بازاریابی دیجیتال (Marketing Automation)  
  • شبکه های اجتماعی (Social Media)
  • سئو و طراحی سایت (SEO & Web Design)
  • تحلیل وب سایت (Site Analytics & Google Tools)

توضیحات انواع بلیط های موجود برای شرکت در کارگاه یک روزه دیجیتال مارکتینگ:

  • پکیج اول شما علاوه بر شرکت در کارگاه می توانید از یک سایت شخصی با سیستم مدیریت محتوای ورد پرس به همراه اشتراک یک ساله هاست و خرید دامین به صورت رایگان بهره مند گردید. و در حین برگزاری کارگاه تمامی آموخته های خود را بر روی این وب سایت پیاده سازی نمایید. همانطور که می دانید هزینه راه اندازی یک وب سایت شخصی حرفه ای با کلیه امکانات بیش از یک میلیون تومان می باشد.
  • پکیج دوم : در صورتی که هم اکنون وب سایتی در اختیار شماست و می توانید آموخته های خود را به صورت آنلاین بر روی وب سایت همزمان با برگزاری کلاس پیاده سازی نمایید، پکیج دوم کارگاه را انتخاب کنید.

توجه: مدت زمان این کارگاه 8 ساعت به همراه پذیرایی نهار خواهد بود. به همراه داشتن لپ تاپ الزامی است

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188357314 یا www.dehban.ir، [email protected] تماس حاصل فرمایید

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین آکادمی دیجیتال مارکتینگ در ایران توسط نماد مارکتینگ در به منظور ارتقا سطح آموزشی و کاربردی اصول دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار های متوسط و کوچک SME راه اندازی شد. هدف از راه اندازی آکادمی دیجیتال مارکتینگ کمک به شرکت های کوچک و متوسط در حوزه های مختلف و افزایش سطح دانش و تجربه و آماده سازی آن ها برای ورود به بازار دیجیتال و اینترنتی و جذب مشتریان جدید است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش