اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967815590

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران تشریح کرد

رمزموفقیت مهاربحران شهران

کد: 1395042967815590

http://goo.gl/PCH1mx

، تهران , (اخبار رسمی): در جشن تجلیل از تلاشگران ارتباطی بحران شهران صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، کار تیمی، مدیریت جهادی و همدلی را رمز موفقیت در بحران شهران دانست.

مدیریت جهادی وهمدلی رمزموفقیت دربحران شهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، در جشن تجلیل از تلاشگران ارتباطی بحران شهران که با حضور صیدی مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران، اعضاء هیئت مدیره، مدیران، معاونین ، مشاور فرهنگی مدیرعامل، ستاد بحران تهران، مسئولین شهرداری تهران و  جمعی از عوامل اجرایی حاضر در بحران برگزار شد، صیدی گفت : درسی که همه ما از حادثه شهران گرفتیم این بود که اهمیت ثانیه ها و دقایق را در حل بحران با تک تک سلول های خود درک کردیم،به نوعی دریافتیم چقدر زمان و سرعت عمل و کارتیمی در حل بحران بوجود آمده مهم، تاثیرگزار و تعیین کننده است.

 صیدی ضمن اعلام این مطلب که این حادثه رودررویی و مواجهه واقعی و کار عملی ملموس در حوزه مدیریت بحران بود افزود: ما در این حادثه در یک بحران واقعی با مدیریتی جهادی، همدلی و کار تیمی منحصر به فرد در کوتاهترین زمان ممکن از این بحران سربلند بیرون آمدیم.
مدیرعامل شرکت تصریح کرد: این بحران بار دیگر به همه ما یادآوری کرد که با پشتکار، همدلی، اعتماد به یکدیگر و مدیریت درست می توان کارهای بزرگی در شرکت مخابرات استان تهران انجام داد و باید در تمامی کارها اینگونه عمل کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.
مدیرعامل شرکت در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: همه ما می دانیم که امروزه تلفن ثابت و همراه جزیی از زندگی مردم شده است و توسط اقشار و افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین تاثیر بیشتری در زندگی خصوصی، اجتماعی و سبک زندگی آنها دارد، درحادثه شهران جایگاه ارتباطات از این جهت بیشتر نمایان شد. 
در ادامه این جشن  بیدخام، سخنگو و مدیر کل دفتر روابط عمومی ضمن قدردانی و تشکر از همراهی و صبوری مشترکین تلفن ثابت منطقه شهران گفت : در راستای حوزه مسئولیت های اجتماعی با اتکا بر اصل شفافیت، سرعت، هماهنگی و استمرار در امر اطلاع رسانی، مشترکین در جریان آخرین اخبار و مراحل پیشرفت انجام کار قرار گرفتند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]