کد: 1395042968065611

تاسیس نمایندگی موسسه علوم و فنون کیش درمسقط

کد: 1395042968065611

http://goo.gl/XDKCww

، تهران , (اخبار رسمی): دفتر نمایندگی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در شهر مسقط مرکز عمان راه اندازی شد.

دفتر نمایندگی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با هدف توسعه  دیپلماسی فرهنگی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با تاکید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش دفتر نمایندگی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در شهر مسقط افتتاح شد.

رشد و ارتقای علمی ومهارتی جزیره کیش و بسط دستاوردهای این توسعه به سراسر کشور یکی  از موارد مورد تاکید مونسان درطول سه سال گذشته بوده است در این زمینه با افزایش فعالیت های موسسه آموزشی علوم وفنون کیش و توانمند سازی این موسسه هم اکنون درسراسر کشور تعداد زیادی از جوانان از آموزش های علمی ومهارتی علوم وفنون کیش بهره ممند می شوند.

پس از گذر از فاز اول توسعه این موسسه،  با پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شرایطی فراهم شد تا موسسه علوم وفنون این جزیره پا را از مرزهای کشور فراتر نهاده و با تاسیس نمایندگی در کشورهای اطراف  به مرکزی برای آموزش جوانان و  انتقال فرهنگ  ایران اسلامی تبدیل شود.

مدیر عامل موسسه علوم و فنون کیش در این خصوص گفت: این نمایندگی با مشارکت بخش خصوصی و با هدف صادرات محصولات فرهنگی، فراهم کردن بستر اشتغال جوانان نخبه و توانمند در حوزه های مدیریت بحران، مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی، آموزش های مهارتی و برگزای کارگاههای آموزشی در زمینه های بانکی و بیمه راه اندازی شده است.

 تهرانی در پایان از برگزاری تورهای آموزشی و مهارتی بین جزیره کیش و شهر مسقط خبر داد و افزود: در نظر داریم با همکاری سازمان ها، ادارت آموزش عالی و آموزش و پرورش کشور عمان دوره های تخصصی را در جزیره کیش و مسقط به صورت تورهای آموزشی و مهارتی برگزار کنیم.

گفتنی است موسسه آموزشی علوم و فنون سازمان منطقه آزاد کیش با 100 شعبه در سراسر کشور فعالیت می کند و در سال 94 در شعبات این موسسه در سراسر کشور254 هزار زبان آموز آموزش دیدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار