کد: 13951222244095611

کیش با برنامه هایی شاد به استقبال نوروز می رود

کد: 13951222244095611

https://goo.gl/mPn21t

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت فرا رسیدن سال جدید خورشیدی، برنامه های شاد و سرگرم کننده ای برای ساکنان و گردشگران جزیره کیش تدارک دیده شده است.

کیش با برنامه هایی شاد به استقبال نوروز می رود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ویژه برنامه های نوروزی در جزیره کیش از 27 اسفند در بخش های مختلف جزیره آغاز می شود تا ساکنان و گردشگران در فضایی شاد به استقبال سال جدید بروند.

استقبال و بدرقه از مسافران در مبادی ورودی بندر و فرودگاه از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا 22 ادامه خواهد داشت و با گستردن سفره هفت سین، اجرای موسیقی زنده، خیمه شب بازی، نمایش تن پوش های عروسکی و ربات های غول پیکر و برپایی ایستگاه های سرگرمی علمی ویژه کودکان، از گردشگران پذیرایی می شود.

برای جشن تحویل سال نو هم برنامه شاد و سرگرم کننده ای با بخش های متنوع از جمله خنچه کشان اقوام سنتی، سفره هفت سین و اجرای جنگ شاد و متفاوت با حضور کاروان بزرگ شادی، دوشنبه 30 اسفند در محوطه حد فاصل میدان ساحل تا میدان داریوش برگزار می شود که به طور همزمان از شبکه تلویزیونی سراسری پخش خواهد شد.

در ویژه برنامه های نوروزی کیش که از 27 اسفند 95 تا 14 فروردین 96 ادامه خواهد داشت هر روز از ساعت 19 تا 22 حرکت کاروان شادی با حضور  41شخصیت محبوب عروسکی و ربات های غول پیکر در مسیر میدان ساحل تا میدان پردیس فضای شادی را برای کودکان فراهم می کند.

در این مدت بازارچه اقوام ایرانی با غرفه های سوغات و صنایع دستی استان های مختلف هر روز از ساعت 17 تا 24 در باغ راه ایرانی پذیرای گردشگران نوروزی است. جنگ ایرانی نیز با برنامه های شاد و مفرح هر روز از ساعت 18 در همین محل اجرا می شود.

جشنواره هیجان با اجرای بازیهای ساحلی و آبی و حضور گروه رد لاین(Red Line) در بخش نوار ساحل شرقی از ساعت 8 صبح تا 20 و ایستگاه هنر در ساحل مرجان از 18 تا 22 از دیگر برنامه هایی است که برای شادی گردشگران در بخش های مختلف نوار ساحلی کیش تدارک دیده شده است.

در پارک ماهیگیر نیز بازارچه کار آفرینان بر پا شده و عصرها از ساعت 18محصولات کار آفرینان و هنرمندان جزیره کیش در غرفه ها به علاقمندان عرضه می شود. جنگ شاد و مهیج شبانه نیز  برنامه های یک ساعته ای است که هر روزاز ساعت  22 و 30 دقیقه برای سرگرمی گردشگرانی که در نوار ساحلی حضور دارند در پارک ماهیگیر برگزار می شود.

همچنین در پارک ساحلی کشتی یونانی هر روز از ساعت 18 تا 19 برنامه های شادی با حضور برترین هنرمندان طنز پرداز کشور اجرا می شود. نمایش تری دی مپینگ بر بدنه کشتی یونانی هم برنامه سرگرم کننده دیگری است که هر روز در دو نوبت ساعت 20 و 21 در این پارک ساحلی اجرا می شود.

با توجه به استقبال گسترده گردشگران از اماکن تاریخی جزیره کیش، هر روز از ساعت 8 صبح تا 22 نمایش تاریخی با حضور هنرمندان متبحر در این رشته در محوطه شهر تاریخی حریره برگزار می شود. همچنین در مکانی که با عنوان دمنوش خانه در شهر تاریخی حریره تعبیه شده است  از گردشگران نوروزی علاقمند به بازدید از اماکن و آثار تاریخی پذیرایی می شود.

نور افشانی های شبانه نیز از دیگر برنامه های جذابی است که هر شب ساعت 22 در محوطه مقابل تالار شهر اجرا می شود.

گردشگران نوروزی جزیره کیش در پایان هر روز می توانند از ساعت 1 تا 3 بامداد از کنسرت های شبانه که با حضور خوانندگان و هنرمندان مطرح کشور در تالار شهر کیش برگزار می شود استفاده کنند.

لازم به ذکر است جزیره کیش در جایگاه مهم ترین قطب گردشگری کشور سالانه پذیرای1 میلیون و هشتصد هزار گردشگر داخلی و خارجی است که بسیاری از آنها به دلیل آب و هوای مطبوع و امکانات مناسب تعطیلات نوروز را برای سفر به این جزیره مرجانی انتخاب می کنند.    

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی