اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042968095653

با آغاز پرواز مستقیم تهران - مونیخ عملیاتی می شود

24 پرواز هفتگی لوفت هانزا به تهران

کد: 1395042968095653

http://goo.gl/1590Wk

، تهران , (اخبار رسمی): ایرلاین آلمانی لوفت هانزا با آغاز پرواز مستقیم تهران-مونیخ فعالیت‌هایش را در ایران تقویت می‌کند و با این اقدام تعداد پروازهای هفتگی گروه لوفت هانزا به تهران به 24 پرواز می رسد.

آغاز پرواز مستقیم تهران - مونیخ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دفتر لوفت هانزا درایران سه پرواز هفتگی به هاب مونیخ Lufthansa، پروازهای روزانه از فرانکفورت را تقویت می‌کند و تعداد پروازهای هفتگی بین دو کشور را به ده پرواز افزایش می‌دهد.

پروازهای جدید به مونیخ با هواپیمای Airbus A330-300 انجام خواهد گرفت که سرویس فرست کلاس پنج‌ستارهٔ Lufthansa، کلاس تجاری با فضای بیشتر، کلاس اقتصادی ممتاز جدید و کلاس اقتصادی را ارائه می‌کند.
بر اساس رتبه‌بندی Skytrax فرودگاه مونیخ تنها فرودگاه پنج‌ستارهٔ اروپاست که تجربهٔ سفری با کیفیت بالا را برای مسافرانِ این شهر باواریایی، چه هنگام ورود و چه خروج، تضمین می‌کند. ترمینال 2 فرودگاه مونیخ، به‌ عنوان یکی از پیشرفته‌ترین تأسیسات مسافری جهان به هواپیمایی Lufthansa و شرکایش در Star Alliance اختصاص یافته و با داشتن رکورد 30 دقیقه‌ای برای پروازهای ادامه مسیر، اغلب هاب‌های اروپا را پشت سر گذاشته است.
علاوه بر این,به‌ تازگی ترمینال ماهواره‌ای جدیدی در ترمینال 2 باز شده است که دسترسی به آن از طریق سیستم حمل‌ونقل زیرزمینی امکان‌پذیر است و طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را به‌ همراه راحتی سفر در محیطی جذاب و جادار، غرق در نور طبیعی و استراحتگاه‌های جدید برای مسافران، ارائه می‌کند. 
شاهر مراد، مدیر Lufthansa Group در ایران، گفت: « Lufthansa برای نخستین‌بار در چند دههٔ گذشته، تعداد پروازهایش را به تهران افزایش می‌دهد. با پروازهای جدید به مونیخ گزینه‌ های بیشتری در اختیار مسافرانی که قصد سفر بین این دوکشور و مقاصد دیگر را دارند، قرار می‌گیرد. از آنجایی‌که پروازها صبح زود به مونیخ می‌رسند، مسافران فرصت کافی برای دیدار از پایتخت باواریا را خواهند داشت یا می‌توانند به‌ راحتی به چندین مقصد در اروپا و آمریکای شمالی سفر کنند.»

همچنین کارستن زانگ، مدیر منطقه‌ای خلیج فارس، ایران، افغانستان و پاکستان، گفت: «ما از راه‌اندازی سرویس جدید مونیخ که فرصت بهتری برای نمایش محصولات درون‌پروازی فوق‌العادهٔ Lufthansa را می‌دهد، بسیار خوشنودیم. مسافرین این پرواز می‌توانند از فرست کلاس، کلاس تجاری و کلاس‌های اقتصادی ممتاز و اقتصادی بهره‌مند شوند. در فرودگاه نیز مسافران می‌توانند در پنج استراحتگاه ویژه در ترمینال ماهواره‌ای اختصاصی در مونیخ، راحتی و آسایش را تجربه کنند.»
با افزوده‌ شدن پرواز مونیخ، تعداد پروازهای Lufthansa Group به تهران، به 24 پرواز هفتگی از طریق هاب‌ های فرانکفورت، مونیخ و وین افزایش می‌یابد.
تیمور گودرزی‌پور، معاون فروش و خدمات Lufthansa Group در خاورمیانه، آفریقا و شرق اروپا گفت: «سرویس Lufthansa به تهران که به مدت 60 سال بدون وقفه انجام گرفته است، با تداوم رشد سرویس‌های ما در این کشور، قوی‌تر می‌شود. Austrian Airlines، شرکت دیگر این گروه، ظرفیت پروازهای وین-تهران را در تابستان امسال دو برابر کرد و اواخر امسال هم پروازهای بین وین و اصفهان را آغاز خواهد کرد.»
Austrian Airlines از هاب وین سرویس‌های Lufthansa Group به شهرهای اروپای مرکزی و شرقی را راهبری می‌کند. این شرکت همچنین پروازهای ادامه مسیر به بسیاری از مقصد‌های پرطرفدار آمریکای شمالی را ارائه می‌نکند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

شرکت آلمانی هواپیمایی لوفت‌هانزا به عنوان یکی از مشهورترین شرکت‌های هواپیمای جهان و بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا -هم از لحاظ تعداد مسافران و هم از جهت تعداد ناوگان هوایی- است. هم اکنون لوفت‌هانزا در ایران، تنها از فرودگاه امام خمینی در تهران پرواز دارد. پروازهای مستقیم لوفت‌هانزا از تهران به دو شهر وین و فرانکفورت صورت می‌گیرد و همچنین امکان پرواز غیرمستقیم به سایر فرودگاه‌های جهان نیز وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان