اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043168595664

برترین فروشگاه اینترنتی صنایع دستی معرفی شد

کد: 1395043168595664

http://goo.gl/Xro4Jq

، (اخبار رسمی): در مراسم تجلیل از برترین های بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، از فروشگاه اینترنتی دارنیا به عنوان مشارکت کننده برتر در حوزه تجارت الکترونیک تقدیر شد.

تجلیل از فروشگاه اینترنتی دارنیا

به گزارش فروشگاه اینترنتی دارنیا، مراسم تجلیل از برترین های بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در روز سه شنبه 29 تیرماه با حضور مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی این سازمان، مجید رضا حریری رئیس انجمن صادرکنندگان صنایع دستی و بسیاری از هنرمندان این حوزه در سالن آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم از فروشگاه اینترنتی صنایع دستی دارنیا (www.Darnia.ir) به عنوان مشارکت کننده برتر تجارت الکترونیک تجلیل و تقدیر شد. 
 دارنیا پایگاه اینترنتی معرفی و فروش صنایع دستی، با هدف ترویج استفاده از صنایع دستی زیبای ایرانی در زندگی امروز و دسترسی آسان و مطمئن به تولیدات هنری هنرمندان و تولیدکنندگان این عرصه در اسفند 1393 راه اندازی شد.

این پایگاه اینترنتی در این مدت کوتاه توانسته است با جلب نظر هنردوستان و هنرمندان عزیز کشورمان، بستری مطمئن برای خرید و فروش آنلاین و همچنین شناخت دست آفریده های هنری ایفا کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دارنیا

فروشگاه دارنیا، پایگاه اینترنتی معرفی و فروش صنایع دستی www.Darnia.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]