اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043168665354

چهارمین شماره شمیم کوثر منتشر شد

کد: 1395043168665354

http://goo.gl/ROv9GO

، تهران , (اخبار رسمی): شماره 4 ماهنامه شمیم کوثر که به اخبار موسسه اعتباری کوثر اختصاص دارد منتشر شد.

چهارمین شماره شمیم کوثر منتشر شد

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر دراین شماره نظرات عیسی رضایی مدیرعامل موسسه در زمینه شکوفایی بخش خصوصی و تأثیر بانک ها در رونق فضای کسب و کار و نیز مدل بانکداری اسلامی منطبق بر احکام اسلامی در آن انتشار یافته است. یادداشتی در زمینه کاهش نرخ سود بانکی و و آغاز فرآیند مهم آن در انضباط پولی اقتصاد کشور، بررسی تحولات نظام بانکی در کشورهای اسلامی ، میزگردی با حضور برخی معاونین و مدیران موسسه در زمینه کاهش نرخ سود بانکی در کوثر و نظام بانکی کشور در شماره 4 ماهنامه شمیم کوثر می خوانیم.

بر اساس این گزارش ؛ در بخش استان ها ؛ به آخرین اخبار، دیدارها و جلسات استان ها در سراسر کشور، انتصاب ها در کوثر اشاره و در ضمن مسأله شناسی سازمانی که یکی از دغدغه های موسسه است اشاره شده است .

در بخش مصاحبه و گفتگو، مدیر استان خوزستان و رئیس شعبه شهید بهشتی تهران در مصاحبه هایی به سئوالات خبرنگار شمیم کوثر پاسخ داده اند . همچنین مقاله ای تحت عنوان انگیزه های پولشویی ناشی از قاچاق به قلم کارشناس مدیریت شعب استان کرمانشاه به رشته تحریر در آمده .

خاطر نشان می سازد این ماهنامه به مدیرمسئولی  عیسی رضای مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و با همت مدیریت روابط عمومی و تبلیغات این موسسه انتشار می یابد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و اعتباری در محدوده ملی و بین المللی .افتتاح اولین شعبه صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه در سال 1387و همچنین اخذ موافقت اصولی موسسه اعتباری از بانک مرکزی در تاریخ 88/9/2 انجام شد. این موسسه بیشترین تعهد در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارا است .درج نماد موسسه (وکوثر) در تابلوی فرابورس در تاریخ 91/12/9 انجام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه