اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043168725589

رییس سپک تاکرای آسیا در راه تهران

کد: 1395043168725589

https://goo.gl/9ToBQX

، تهران , (اخبار رسمی): رییس انجمن سپک تاکرا با تاکید بر اینکه رییس کنفدراسیون آسیا امروز وارد تهران شد، گفت : عبدالحلیم بن قادر به همراه یک مدرس ممتاز بین المللی ، تدریس کلاس داوری بین المللی در تهران خواهند داشت .

رییس سپک تاکرای آسیا در راه تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، سهراب آزاد با اعلام این مطلب گفت: مقوله آموزش برای انجمن سپک تاکرا از جایگاه بالایی برخوردار است و ما در تلاش هستیم تا ضریب دانش داوران را بالا ببریم ، به همین سبب کلاس پیشرفته داوری را در تهران خواهیم داشت .

وی افزود: عبدالحلیم بن قادر رییس سنگاپوری کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا و همچنین جولی لابوی یکی از مدرسان ممتاز از کشور فیلیپین فردا وارد کشورمان می شوندو از روز جمعه اول مرداد تا یکشنبه آینده ، کلاس مذکور را هدایت خواهند کرد .

نایب رییس فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا در ادامه گفت : این کلاس برای نخستین بار در کشورمان برگزار می شود و قرار است بیش از 30 داور خانم و آقا از کشورمان در آن حضور یابند .

آزاد با تاکید براینکه ارتباط خوبی میان انجمن سپک تاکرای کشورمان با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آُسیا حاکم است ، افزود: این کلاس با حمایت کنفدراسیون آسیا در تهران برگزار می شود ، ضمن اینکه بنا داریم در خصوص راه اندازی دفتر آسیای میانه در تهران نشستی با بن قادر داشته باشیم. البته پیشتر در این زمینه همراه با محمد علیپور با رییس کنفدراسیون آسیا رایزنی شده بود وبن قادر رسما با تاسیس دفترآسیای میانه در تهران موافقت خود را اعلام کرده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش