اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215605589

محمد علیپور در مجمع انتخاباتی استان فارس:

10 رشته المپیکی را هدایت می کنیم

کد: 13951018215605589

https://goo.gl/DnXOV1

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: 10 رشته ورزشی المپیکی در این فدراسیون فعال هستند از این رو باید ورزشکاران این رشته ها، بیشتر از گذشته مورد حمایت قرار گیرند.

10 رشته المپیکی را هدایت می کنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، محمد علیپور در حاشیه انتخاب رئیس هیات انجمن های ورزشی فارس در شیراز افزود: تنها در 2 رشته فوتبال دستی و دارت، یک میلیون و 500 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته وجود دارد.
وی اضافه کرد: ورزشکاران این فدراسیون در دریا، هوا و زمین فعالیت دارند و از نظر کمی، شمار آنها در سال 94 نسبت به سال 93 افزایش 25 درصدی داشته که سهم بانوان ورزشکار سازمان یافته از این مقدار 18درصد است.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی ادامه داد: کسب مدال برنز جهان در رشته دارت که تیم ملی بانوان کشورمان در ترکیه بدست آورد، کار ارزشمندی بود و این بدان معناست که ورزشکاران این رشته توان درخشش در عرصه های جهانی را دارند.
ضمن اینکه در سپک تاکرا وفوتبال رو میز در عرصه جهان در صف بهترینها هستیم و پتانسیل قابل توجهی داریم .
علیپور افزود: هم اینک 2 هزار و 500 مدیر ورزشی در این فدراسیون فعالند و رمز موفقیت این مجموعه در این است که کارها را به هیات های استان ها واگذار کردیم و مدت سه سال است که به لحاظ تعداد ورزشکار به عنوان سومین فدراسیون کشور انتخاب می شویم.
وی در مورد عملکرد انجمن هیات های ورزشی فارس گفت: اکثر بازیکنان این استان در چند رشته ورزشی اسکلت بندی تیم های مختلف ملی را تشکیل می دهند و این امر نشان از وجود زیر ساخت های خوبی است که با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان فارس محقق شده است.
در این مجمع، کامبیز ایوب زاده برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انجمن های ورزشی فارس انتخاب شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش