اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950902187745589

دیدگاه نایب رئیس انجمن ورزش های هوایی در واکنش به فوت سه ورزشکار

رشیدی:بدون مربی و بی توجه به قوانین پرواز نکنید

کد: 13950902187745589

https://goo.gl/DnM52L

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رئیس انجمن ورزش های هوایی توصیه کرد که انجام فعالیت های این رشته ورزشی باید با هماهنگی کمیته استان و زیر نظر مربیان باشد، در غیر اینصورت خطرات غیر قابل جبرانی به دنبال خواهد داشت.

رشیدی:بدون مربی و بی توجه به قوانین پرواز نکنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی،، «محمود رشیدی» در واکنش به درگذشت دو برادر همدانی، افزود: این دو برادر حتی دوره مبتدی را نگذرانده بودند و در روز تعطیل (اربعین) بدون مربی و به صورت تفریحی به انجام این ورزش پرداخته بودند که متاسفانه جان خود را از دست دادند.
وی اظهار داشت: در این رابطه اساسنامه و بخشنامه هایی تدوین و به تمام کمیته های استانی ابلاغ شده است که حتی برنامه های تفریحی ورزش های هوایی باید زیر نظر کمیته ورزش های هوایی استان ها و زیر نظر مربی با امکانات استاندارد انجام شود.
وی یکبار دیگر به علاقمندان به این ورزش توصیه کرد که این ورزش را باید پس از گذراندن دوره های آموزشی و با هماهنگی انجمن ها و هیات های استانی و زیر نظر مربی انجام دهند.
رشیدی در خصوص درگذشت «مهدی حبیبی» یکی از قهرمانان ورزش های هوایی ایران نیز گفت: وی چند سالی است که در خارج از کشور زندگی می کند و متاسفانه در حالی که وی در کشور سوئیس به سر می برد، جان خود را از دست داد.
نایب رئیس انجمن ورزش های هوایی ادامه داد: امیدوارم همه علاقمندان به این رشته، قانونمند و طبق استانداردها و دستورالعمل های ورزش هوایی، با داشتن وسایل ایمن و استاندارد و زیر نظر مربیان به انجام این ورزش مهیج اما در عین حال خطرناک، بپردازند.
وی در خصوص برنامه های آموزش انجمن هوایی گفت: طبق تقویم آموزشی که تدوین شده است برنامه های آموزشی پاراگلایدر، پاراموتور، پاراسل، بانجی جامپینگ، چتر بازی و بال های خفاشی در سطح کشور در دو بخش تئوری و عملی برای علاقمندان برگزار می شود.
رشیدی یادآور شد: در حال حاضر ورزش های هوایی در 20 استان کشور فعال و حدود 10 هزار نفر به این ورزش مشغول هستند.
دو برادر 27 و 34 ساله همدانی روز شنبه هفته جاری در سایت پروازی شهرستانه استان همدان به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی ورزش های پروازی فوت کردند. تغییر در شرایط جوی و پرواز در ارتفاع پایین مهمترین عامل سقوط این پاراگلایدر بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش