اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043168735666

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب:

نیازمند تلاش وعمل برای تحقق برنامه‌هاییم

کد: 1395043168735666

https://goo.gl/x5ZOj5

، تهران , (اخبار رسمی): نشست مدیران مجتمع لوازم‌خانگی گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب، در حرم مطهر حضرت زینب (س) اصفهان برگزار شد.

نیازمند تلاش وعمل برای تحقق برنامه‌هاییم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب، محمدرضا دیانی مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب در دومین نشست مدیران گروه صنعتی انتخاب  گفت: این روزها تمامی شرکت‌های کشور در چنین شرایط بلاتکلیفی قرارگرفته و اکثر صنایع ضرر داشته‌اند و این بحران تقریباً همه صنایع را مبتلا کرد، ولی در این بین سازمان‌هایی که با برنامه و دقیق‌تر بودند، موفق شدند تهدید را به فرصت تبدیل کنند.

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب در ادامه ضمن تحلیل فضای کلان اقتصاد کشور اظهار داشت: از سال 1389 تا امروز، اقتصاد ایران با بزرگ‌ترین شوک‌های ممکن روبرو شده که ازجمله بزرگ‌ترین این شوک‌های اقتصادی می‌توان به تحریم‌ها، تورم بالا، هزینه‌های مالی سنگین و از همه مهم‌تر بلاتکلیفی اقتصادی طی سال‌های گذشته اشاره کرد.

وی  به تغییر ساختار فرایند محور به متمرکز در مجتمع لوازم‌خانگی این گروه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور، برای حرکت محکم‌تر و قوی‌تر در میدان رقابت، نیازمند تجمیع و برگشت به ساختار قبلی بودیم.

دیانی به مزایای بکار بردن ساختار متمرکز اشاره کرد و گفت: ما وقتی ساختار متمرکز می‌خواهیم که به وحدت فرماندهی و عمل بیشتر افراد نیاز داشته باشیم. البته همواره نیاز به فکر و نواندیشی داریم ولی در حال حاضر، آن‌قدر فکر و ایده نو عمل نشده داریم که اکنون نیاز به عمل بیشتر برای تحقق آن‌ها محسوس است. پس امروز افرادی را می‌خواهیم که تمام فکر و ایده خود را در عملیاتی کردن فرمان بکار بگیرند، صبور باشند و در مسیر تحقق این برنامه‌ها حرکت کنند.

وی در ادامه به پلن و بودجه 2017 گروه اشاره کرد و افزود: در طراحی این پلن که امروز در دستور کار قرار گرفته است، هم تولید افزایش‌یافته و هم تنوع بالا پیش‌بینی شده و هم حضور بیشتری در بازار خواهیم داشت.

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب در خصوص لزوم مدیریت قیمت تمام شده و سودآورتر شدن پلن برنامه‌ریزی شده گفت: توجه به توسعه شبکه فروش، کاهش هزینه‌های فروش، کاهش هزینه‌های لجستیک و در کنار آن برنامه‌ریزی جدی برای افزایش کیفیت و توسعه محصول در دستور کار جدی قرارگرفته که از همه مدیران گروه انتظار می‌رود در این زمینه، وقت، تلاش و تمرکز ویژه اختصاص دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی انتخاب

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب فعالیت خود را از سال 1367 با ورود به عرصه صنعت لوازم خانگی آغاز کرد. کسب عناوین برتر ملی همچون واحد نمونه صنعتی، واحد برتر استاندارد، مرکز نمونه تحقیق و توسعه، کارآفرین برتر، دریافت عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت گواهینامه‌ها و استانداردهای بین المللی در حوزه‌های گوناگون فعالیت از جمله جایزه کیفیت اروپا نشانگر استواری گروه در راه رسیدن به آرمان های متعالی و چشم انداز خود است.گروه صنعتی انتخاب، به پشتوانه برترین واحد تحقیق و توسعه و پیشرفته ترین خط تولید لوازم خانگی کشور، امروز در صدر تولیدکنندگان سبد کامل لوازم خانگی ایران قرار گرفته است. وی با هدف تکمیل زنجیره تولید و با رویکرد توسعه فعالیت های اقتصادی در صنایع بالا دستی، به حوزه های نفت،گاز، پتروشیمی، فولاد، ساختمان ، گردشگری و بازرگانی ورود پیدا کرد و هم اکنون این گروه با پنج هلدینگ فعال، سطح اشتغال بالغ بر 4000 نفر را ایجاد کرده است. وی همچنین به منظور تولید و ارتقا دانش علمی، تخصص گرایی و بازآموزی کارشناسان و کارگران صنعت لوازم خانگی، پژوهشگاه و دانشگاه علمی کاریردی انتخاب را تأسیس کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید