اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050168935669

اپلیکیشنی که در خدمت رستوران هاست

افتتاح رستوران آنلاین روی موبایل

کد: 1395050168935669

http://goo.gl/D2g1Ia

، تهران , (اخبار رسمی): با ورود و همه گیر شدن ابزار تلفن همراه هوشمند و نرم افزار های جذاب و پرکاربرد آن ، راه جدیدی پیش روی صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ و البته حاکمیت برای برقراری ارتباط تاثیر گذار قرار گرفت.

افتتاح شعبه ی آنلاین رستوران روی گوشی موبایل مشتریان

در این بین اپلیکیشن های خرید آنلاین ، اطلاع رسانی و ارتباطی از جایگاه ویژه ای برخوردار شدند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه با مخاطبین شان ارتباط برقرار کنند. روشی که برخلاف جذابیت آن در بین مردم هنوز بستر منسجم و کاملی برای بهره برداری مفید از آن ارائه نشده است.

اپلیکیشن موبایل در خدمت رستوران ها

تیم اَپ فود به تازگی با شعار "افتتاح شعبه آنلاین رستوران روی گوشی موبایل مشتریان" از نرم افزار اندروید جدید خود رونمایی کرده است. این نرم افزار با قابلیت های جذاب و منحصر به فرد خود می تواند  رابط بی نقصی بین رستوران ، کافی شاپ یا فست فود به عنوان تامین کننده و از طرف دیگر مشتریانشان به عنوان مصر ف کننده باشد.

امکان مشاهده منوی غذا و خدمات به همراه گالری تصاویر و توضیحات، سفارش و پرداخت آنلاین ، رزرواسیون آنلاین خدمات و ارائه کوپن تخفیف تنها برخی از امکانات نرم افزار اندروید اَپ فود است.

یکی از اصلی ترین ویژگی های این سرویس اختصاصی  بودن آن است. بدین معنی که هر رستوران، کافی شاپ یا فست فود می تواند اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشد که تنها و تنها خدمات از مجموعه را معرفی کرده و توسط خودشان مدیریت و راهبری شود.(برخلاف نرم افزار های موجود که به سبک همکاری در فروش فعالیت می کنند) مشتری با دریافت و نصب این نرم افزار قادر خواهد بود علاوه بر موارد مطرح شده ، نظر خود را در مورد غذای سفارش داده شده ثبت کند، به آن غذا رتبه دهد ، از طریق نقشه آنلاین موقعیت دقیق رستوران را بیابد.

از دیگر قابلیت های خاص اَپ فود امکان تعریف شعبه است. از طریق این ابزار، شعبات معرفی شده به صورت مستقل و با امکان تعریف محتوای اختصاصی می توانند با مشترکین خود در ارتباط باشند. مخاطب رستوران شما با مراجعه به نقشه آنلاین نزدیک ترین شعبه به خود را پیدا کرده و سفارش را ارسال می کند.

از دیگر مزیت های اَپ فود ، رابط کاربری بسیار زیبا و آسان آن میباشد که میتواند تمایل مشتریانتان را برای استفاده از آن افزایش دهد.

اگر شما هم از ویژگی های جذاب این سرویس خوشتان آمده است ، می توانید به سایت اَپ فود به آدرس www.appfood.co مراجعه و این نرم افزار را برای رستوران خود سفارش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپ فود

این ابزار ایده ای نوین در عرصه ابزارهای هوشمند می باشد که امکان سرعت در پیشرفت را برای برندهای نوظهور فراهم می آورد. ما به عنوان اولین و تنهاترین ارائه دهنده این خدمات در کشور، با شناختی مساعد از این بستر، اَپ فود را با امکانات مختلف ارائه می نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]