اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050269005670

چگونه می توان از کارمندی به مالکیت کسب و کار تغییر وضعیت داد

تفاوت خویش فرمایی و مالکیت کسب و کار

کد: 1395050269005670

http://goo.gl/8p09Id

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه کسب درآمدروش‌های متنوعی به خودگرفته است.برخی افرادبا وجودساعت‌ها کار روزانه زندگی سخت و برخی دیگر با انجام کمترین کارممکن زندگی بسیار مرفهی را برای خودبه ارمغان می‌آورند. اماعلت این تفاوت چیست؟

تفاوت خویشفرمایی و مالکیت کسب و کار

به گزارش روابط عمومی کسب و کاران، کارها در چند دسته اصلی قرار می‌گیرند.

تمام کارهایی که به منظور کسب درآمد توسط افراد انجام می‌گیرند را به می‌توان در چهار دسته زیر قرار داد:

کارمندی
خویش فرمایی
سرمایه‌ گذاری
مالکیت کسب و کار

کارمندی

همه با مفهوم کارمندی آشنا هستیم. در این روش کسب درآمد فرد به استخدام شرکت یا فردی درآمده و در ازای اقداماتی که انجام می‌دهد به صورت ماهانه حقوق ثابتی را دریافت می‌کند. مشخصا در این نوع از کار کردن فرد کمترین آزادی عمل را داراست. هرچند اغلب درآمد ماهانه کارمندان، درآمدی مطمئن و قابل اعتماد است.

خویش‌فرمایی

در این روش کسب درآمد فرد یک گام فراتر از کارمندی برداشته و خود از طریق دانش و تخصص‌هایی که از طرق مختلفی همچون تحصیل در دانشگاه و یا تجربیاتی که طی سال‌ها کسب کرده، برای خود درآمدزایی می‌کند. به عنوان مثال پزشکی را در نظر بگیرید که با توجه به رشته تحصیلی خود مطبی باز کرده و در آن بیماران را مداوا می‌کند. در این حالت پزشک خویشفرماست.

سرمایه‌ گذاری

عده‌ای از افراد از طریق سرمایه‌گذاری کسب درآمد می‌کنند. این افراد از طریق سرمایه‌گذاری روی شرکت‌ها و کالاهای خاص معمولا درآمد خوبی به دست می‌آورند. این افراد با استفاده از هوش اقتصادی خود بهترین خرید و فروش‌ها را انجام می‌دهند و در واقع این پول است که برای آن‌ها کار می‌کند نه آن‌ها برای پول.

مدیریت کسب و کار

مرحله‌ آخر کسب درآمد مدیریت کسب و کار است. کسانی که به این مرحله می‌رسند با راه‌اندازی کسب و کار و استخدام افراد مناسب هم برای خود و هم برای تعدادی دیگر منشا درآمدزایی می‌شوند. تفاوت اصلی میان مدیر کسب و کاری و خویشفرما در این است که خویشفرما برای کسب درآمد می‌بایست حضور فیزیکی داشته باشد. به عنوان مثال یک پزشک نمی‌تواند در حالی که به مسافرت رفته و از قایق‌سواری لذت می‌برد کسب درآمد نیز داشته باشد. اما مدیر کسب و کار با راه‌اندازی سیستمی منظم در هر لحظه از شبانه‌روز و از هر نقطه از جهان کسب درآمد داشته باشد.

برای آغاز راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی خود همین حالا وارد کسب و کاران شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کسب و کاران

کسب و کاران با ارائه کلیه خدمات مربوط به راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی اعم از طراحی سایت، بازاریابی اینترنتی و... در خدمت شما عزیزان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش