اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050269115671

امسال در لیگ حرفه‌ای وارد رینگ می‌شوم

روزبهانی: مصدومیتم رو به پایان است

کد: 1395050269115671

http://goo.gl/XA80Cb

، تهران , (اخبار رسمی): احسان روزبهانی تنها لژیونر بوکس ایران که سال قبل همراه تیم آستانا آرلانز قزاقستان در بوکس نیمه حرفه‌ای جهان شرکت کرده و قهرمان شده بود روز سه‌شنبه برای ثبت قرارداد راهی قزاقستان شد.

روزبهانی: مصدومیتم رو به پایان است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فدراسیون بوکسروزبهانی سال قبل در لیگ نیمه حرفه‌ای برای این تیم وارد رینگ می‌شد، اما امسال در لیگ حرفه‌ای برای قزاق‌ها مبارزه خواهد کرد.

روزبهانی اظهار داشت: متاسفانه چند ماه قبل از ناحیه کتف مصدومیتی برایم رخ داد که این موضوع باعث شد یک مقدار از تمرینات فاصله بگیرم، اما این طور نبود که تمریناتم را کامل کنار بگذارم. خوشبختانه در حال حاضر با برنامه ریزی که برای تمریناتم انجام داده بودم تقریبا شرایط خوبی را دارم، اما نه به صورت صددرصد.

وی در مورد اینکه چه زمانی برای ثبت قرارداد با تیم آستانا آرلانز به قزاقستان سفر خواهی کرد، گفت: سال قبل همراه تیم آستانا آرلانز روزهای خوبی را سپری کردم و در نهایت هم قهرمان لیگ نیمه حرفه‌ای جهان شدیم. به خاطر رفتارهایی که قزاقستانی ها با من در طول یک سال گذشته داشتند واقعا به آنها علاقه دارم و آنها نیز از عملکرد من راضی بودند و به همین دلیل از بین پیشنهاد‌هایی که داشتم قزاقستان را دوباره انتخاب کردم. قرار است روز سه شنبه راهی قزاقستان شوم و دوباره با تیم آستانه آرلانز قرارداد ببندم.

روزبهانی در مورد اینکه قرار است امسال در لیگ حرفه‌ای برای قزاقستانی‌ها مبارزه کند، گفت: با نتایجی که سال گذشته در لیگ نیمه حرفه‌ای برای قزاقستانی‌ها کسب کردم و با عملکردی که در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن داشتم فدراسیون جهانی در بین اسامی بوکسورهای حرفه‌ای نام من را نیز اعلام کرد و به همین دلیل قرار است امسال در لیگ حرفه‌ای برای آنها مبارزه کنم.

تنها لژیونر بوکس ایران در مورد تفاوت بوکس حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای یاد آوری کرد: بر اساس اعلام فدراسیون جهانی بوکس آماتور، دو بخش در این فدراسیون راه‌اندازی شده است. بوکس نیمه حرفه‌ای WSB و بوکس حرفه‌ای AOP که این تقسیم‌بندی تنها برای فدراسیون آماتورها است و هرکسی که در آنها شرکت کند می‌تواند در مسابقات بعدی هم زیر نظر همین فدراسیون جهانی فعالیت کند.

روزبهانی در مورد اینکه قرار است امسال در این فصل در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای شرکت کند، گفت: مسابقات لیگ حرفه‌ای در 12 راند و بدون کلاه برگزار می‌شود و این رقابت‌ها نسبت به لیگ نیمه‌حرفه‌ای دشوارتر خواهد بود.

وی در پایان در مورد اینکه چه زمانی مسابقات لیگ حرفه‌ای آغاز خواهد شد گفت: مسابقات از دو هفته دیگر آغاز می‌شود و تا آن مقطع باز هم فرصت دارم تا به آمادگی کاملا نزدیک شوم. البته حضورم در قزاقستان باعث نمی‌شود تا از تیم ملی فاصله بگیرم و هر زمانی که تیم ملی به من نیاز داشته باشد در خدمت کشورم خواهم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران

ورزش بوکس با آغاز جنگ جهانی دوم در ایران مورد استقبال قرار گرفت. در اسکله های جنوبی کشور، کارکنان کشتی های خارجی این ورزش را انجام می دادند و بدینسان جوانان ایرانی با مشاهد بوکس به آن علاقه مند شدند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش