کد: 1395050269525611

بازگشت طلایی تیم کشتی کیش ازمسابقات قهرمانی

کد: 1395050269525611

http://goo.gl/WF9tzo

، تهران , (اخبار رسمی): تیم کشتی آزاد کیش با کسب یک مدال طلا، یک برنز و کاپ اخلاق از مسابقات قهرمانی کشور به کیش بازگشت.

بازگشت طلایی تیم کشتی کیش ازمسابقات قهرمانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش رقابت های کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی کشور، یادواره مرحوم استاد سید جواد رفوگر، روزهای 28 و 29 تیرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم مازندران در جمع هفت گروه سنی به مقام قهرمانی رسید.   

در روز نخست این مسابقات، شاهپور سعدی نژاد از تیم کیش در گروه B ، رده سنی 41 تا 45 سال و در وزن 85 کیلوگرم برنده مدال برنز شد. در گروه c، رده سنی 46 تا 50 سال و دروزن 97 کیلوگرم، جلیل عبدالملکی با شکست حریفان بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

در مراسم اهداء جوایز، کاپ اخلاق نیز به تیم کیش تعلق گرفت و دو ورزشکار کیش علاوه بر کسب مدال، موفق به دریافت جواز حضور در رقابت های جهانی پیشکسوتان شدند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش