اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050369625332

رازهای آشپزی رژیمی خاص

کد: 1395050369625332

http://goo.gl/1roJ20

، تهران , (اخبار رسمی): اگر می خواهید برای دوست خود که به رژیمی های غذایی خاص نیاز دارد، آشپزی کنید دانستن این موضوع که از کجا شروع به آشپزی کنید، کمی دشوار به نظر می رسد.

آشپزی برای نیازهای رژیمی خاص

شما ممکن است دوست نداشته باشید در آن ها این احساس را ایجاد کنید که چیزی را که می خورند کاملا با دیگران متفاوت است. قطعا نمی خواهید این مشکل را با دادن غذایی که تاثیر بدی بر بدن شان دارد، تشدید کنید. 

لنس آرمسترانگ در سایت livestrong.com  می نویسد: اولین چیزی که باید انجام شود، بررسی دقیق شرایط خاص یک فرد است که توسط آن به آنچه که وی باید و یا نباید بخورد، پی می بریم. سپس با تهیه لیستی از غذاهای مناسب، دستور غذاها و یا ارجاع متقابل به دستور غذاهای مورد علاقه خودتان می توانید به این که چه جایگزین غذایی بی خطری برای یک فرد مناسب است، پی ببرید.

Foodie Phil Daoust  در مقاله های اخیر روزنامه گاردین به برخی از شرایط متداول در انگلستان و نیز به بعضی از مواد غذایی تشکیل دهنده که به هنگام  سرو کردن غذا به شما کمک می کنند، اشاره کرده است.
آمار و ارقام  حاصله از Cardiacmatters.co.uk بیانگر این مطلب است که از هر ده نفر در انگلستان شش نفر دارای کلسترول بالایی هستند و تعجبی ندارد که آشپزی برای افراد مبتلا به این عارضه در ابتدای لیست قرار گیرد. او توصیه کرد که از خوردن چربی های اشباع شده در غذاهایی مانند گوشت، پنیر و خامه و به دنبال آن سبزیجات، گوشت بدون چربی و غلات سبوس دار خودداری شود.
Phil می گوید: عدم تحمل گلوتن یا بیماری Coeliac هنگامی رخ می دهد که یک شخص نتواند پروتئین موجود در گندم و جو را هضم کند و این بدان معنی است که نباید به آن ها نان معمولی، ماکارونی و غذاهای پخته شده داده شود.
به هر حال، آن ها می توانند برنج و سیب زمینی، گوشت و ماهی، لوبیا، عدس و پاستا مخصوص فاقد گلوتن را بخورند، بنابراین شما نباید آن ها را به خوردن چیزهایی که برای آن ها تهیه می کنید، محدود سازید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماردین

در سال 1385 موسسان شرکت با تحقیق در بازار مواد غذایی ایران به این نتیجه رسیدند که مواد غذایی مورد نیاز افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که رژیم غذایی خاص دارند و نمی­توانند از شکر معمولی استفاده نمایند، در بازار ایران به طور عام وجود ندارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی