اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073135332

پودرهای سبک چه مزایایی دارد

شیرین کننده های مصنوعی در برابر شکر

کد: 1395051073135332

https://goo.gl/sDuVDX

، تهران , (اخبار رسمی): در بسیاری از غذاها از شکر استفاده می شود و استفاده بیش از حد از آن می تواند منجر به بروز مشکلاتی در سلامتی شود.

مزایای پودر سبک ماردین نسبت به شکر طبیعی

هنگامی نوبت به انتخاب شیرین کننده های مصنوعی می رسد، پودر سبک ماردین بهترین انتخاب است. تغییر در رژیم غذایی به منظور مصرف کمتر شکر، در ابتدا دشوار به نظر می رسد، اما در نهایت بسیار سهل و آسان است.

چند مزیت استفاده از پودر سبک ماردین نسبت به شکر طبیعی، شامل پیشگیری از پوسیدگی دندان، بی خطر بودن آن برای بیماران دیابتی، مصرف مقدار کم و عدم داشتن کالری است. این فواید بسیاری از عوامل مهم برای سبک یک زندگی سالم را تشکیل می دهند.

سهولت استفاده

بدون در نظر گرفتن مصرف پودر سبک ماردین در رابطه با سلامتی، به سهولت استفاده از این محصول در دستور غذاها فکر کنید مصرف شکر نیز آسان است، اما اگر به دنبال یک جایگزین برای آن هستید، استفاده از یک منبع قند طبیعی مانند عسل یا آب میوه نسبت به پودر سبک ماردین دشوارتر است. دستور غذاهایی که از پودر سبک ماردین استفاده می کنند ممکن است در مقایسه با دستور غذاهای مورد استفاده از شکر دقیقا همان بافت را نداشته باشند، اما این نسبت به امتحان کردن استفاده از یک مایع یا ماده چسبناک چالش کمتری را ایجاد می کند.

دندانپزشک می تواند تایید کند که مصرف غذاهای شیرین برای دندان ها خوب نیست. مصرف شکر به تنهایی موجب پوسیدگی و افتادن دندان ها نمی شود، بلکه باقیمانده های شکر در دندان هایتان، فعالیت باکتری را ترویج می کند که منجر به پوسیدگی دندان می شود. سوکرالوز، ماده مورد استفاده برای ساختن پودر سبک ماردین است و به دلیل عدم استفاده باکتری از این ماده همان نتیجه را ندارد.

به همین دلیل است که نانی که با خمیر مایه پخته می شود در صورت جایگزین کردن کامل شکر با پودر سبک ماردین به خوبی عمل نمی آید، چون چیزی برای فعال کردن آن وجود ندارد. در صورت عدم استفاده از مسواک و نخ دندان خوردن محصولات ماردین به تنهایی دندان های شما را ایمن نمی کند، اما پودر سبک ماردین به جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک می کند و مراقبت از آن ها را نیز آسان تر می کند.

بی خطر بودن برای بیماران دیابتی

پودر سبک ماردین از شکر ساخته شده است، اما از نظر شیمیایی مانند شکر نیست و بدن نیز آن را به این عنوان نمی شناسد. این بدین معنی است که اگر با دیابت و دیگر شرایط درمانی مربوط به شکر سر و کار دارید، می توانید از پودر سبک ماردین برای طعم شیرین مطلوب و دلخواه خود بدون نگرانی در مورد میزان قند خون استفاده کنید، این امر به ویژه برای خانم های باردار و دیابتی مهم است، استفاده از پودر سبک ماردین در دوران بارداری و پرستاری، هم برای مادر و هم برای نوزاد بی خطر است.

میزان مصرف کم پودر سبک ماردین

پودر سبک ماردین یک محصول ساختگی بسیار شیرین است. هنگامی که برای پخت و پز از آن استفاده می کنید، بسته بندی آن را به دقت بخوانید تا مطمئن شوید که مقدار مورد استفاده شما درست است . از آنجایی که پودر سبک ماردین را جایگزین شکر می کنید، معمولا استفاده از سوکرالوز برای پخت و پز آسان است. تهیه برخی از دستور غذاها به دلیل عدم تطابق مواد تشکیل دهنده به طور مساوی مشکل تر است. در طول فرآیند پخت و پز، پودر سبک ماردین به دلیل درنظر گرفتن کمی و زیادی مدت زمان طبخ غذا نسبت به استفاده از شکر سنتی واکنش متفاوتی را نشان می دهد. به هر حال در این صورت، باید مقدار کمتری از آن را مورد استفاده قرار دهید.

پودر سبک ماردین، محصولی بدون کالری

پودر سبک ماردین، یک محصول بدون کالری است. در واقع، بسیاری از محصولات شیرین کننده قبل از بسته بندی دارای یک حالت رژیمی هستند. بسیاری از افراد از پودر سبک ماردین استفاده می کنند تا کالری هایی دریافتی از شکر طبیعی را کاهش دهند. شما می توانید از این مزیت در وعده غذایی که آماده می کنید، استفاده کنید. از آنجاییکه با استفاده از پودر سبک ماردین کالری های بسیاری را در رژیم غذایی خود کاهش می دهید، جایگزین کردن پودر سبک ماردین در واقع می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

علاوه بر مزیت پودر سبک ماردین نسبت به شکر طبیعی سفید، این محصول همچنین دارای یک سری مزایا نسبت به شیرین کننده های مصنوعی دیگر در بازار است. این مزایا شامل موارد زیر است:

پودر سبک ماردین تقریبا در تمام فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها به راحتی قابل دسترس است.

در اکثر موارد، شیرینی پودر سبک ماردین در دمای بالا ثابت باقی می ماند و این بدین معنی است که این پودر همانند دیگر شیرین کننده های مصنوعی در طول فرآیند پخت و پز شیرینی خود را از دست نمی دهد.

قبل از هر گونه تغییر جدی در رژیم غذایی، صحبت کردن با دکتر در مورد فواید و مناسب بودن این محصول برای رژیم غذایی تان مهم است. پودر سبک ماردین یک محصول فوق العاده است که به عنوان یک جایگزین برای شکر سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از غذاها دارای شکر هستند، اما به راحتی می توانید پودر سبک ماردین را جایگزین آن کنید. جایگزین کردن شکر با پودر سبک ماردین روش بسیار خوبی برای کاهش وزن است، زیرا مواد غذایی بدون داشتن اثرات منفی بر سلامتی در ارتباط با مصرف بیش از حد شکر، طعم شیرین خود را حفظ می کنند.

یک سری از مزایای پودر سبک ماردین که باید آن ها را به خاطر بسپرید این است که پودر سبک ماردین می تواند به جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک کند، باعث ایجاد طعم فوق العاده ای از غذا، بدون کالری های اضافی شود و برای بیماران دیابتی نیز بی خطر است. پودر سبک ماردین در نقاط بسیاری یافت می شود و یک عنصر کلیدی برای شروع یک زندگی سالم است. اگر به دنبال کاهش وزن هستید، باید مبادله تنقلات شیرین با محصولات ساخته شده از پودر سبک ماردین را در نظر بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماردین

در سال 1385 موسسان شرکت با تحقیق در بازار مواد غذایی ایران به این نتیجه رسیدند که مواد غذایی مورد نیاز افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که رژیم غذایی خاص دارند و نمی­توانند از شکر معمولی استفاده نمایند، در بازار ایران به طور عام وجود ندارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی