کد: 1395050369945689

در چارچوب برنامه اقدام مشترک امضا شده بین معاونت علمی و وزارت امور خارجه؛

دیدار ستاری با سفرای جدید کشور

کد: 1395050369945689

http://goo.gl/eHSuAd

، تهران , (اخبار رسمی): معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، با 30 نفر از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران که به تازگی به ‌عنوان سفیر یا سرکنسول منصوب شده‌اند، دیدار کرد.

دیدار ستاری با سفرای جدید کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری شنبه، دوم مردادماه 95 با حضور در مرکز آموزش و پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه در نشست مشترک با حدود 30 نفر از نمایندگان کشورمان که به تازگی به ‌عنوان سفیر یا سرکنسول منصوب شده‌اند، حضور یافت.
ستاری در این دیدار با اشاره به پیشرفت‌ها و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم و فناوری، گفت: زمان تمرکز بر منابع طبیعی و سخت‌افزاری به پایان رسیده است و امروزه قدرت کشورها بر مبنای شاخص توسعه‌یافتگی نیروی انسانی و نیروهای خلاق و کارآفرین سنجیده می‌شود.
وی تصریح کرد: پیشرفت‌های چشمگیر کشورمان در حوزه فناوری‌های جدید و بخصوص در حوزه فناوری نانو، زیست‌فناوری و سلولهای بنیادی به دلیل توجه به کارآمدی نیروی انسانی و ایجاد اکوسیستم نوآوری بوده است و ابزارهای قانونی و منابع معاونت علمی در خصوص تعاملات بین‌المللی با درنظر گرفتن این عناصر مهم می‌تواند در خدمت نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور باشد.
در این جلسه که با حضور معاون امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی به میزبانی و دعوت مرکز آموزش و پژوهش‌های بین‌المللی وزارت خارجه و به بهانه اعزام 22 نفر سفیر و 7 نفر سرکنسول جدیدالانتصاب وزارت امور خارجه و در چارچوب برنامه اقدام مشترک امضا شده بین معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با وزارت امور خارجه که در مردادماه 1393 به امضا رسیده است، برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف