کد: 13951112229975689

با حمایت معاونت علمی و برای سومین سال متوالی صورت می‌گیرد

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه عرب لب

کد: 13951112229975689

https://goo.gl/UjsdTK

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی گفت: کریدور برای سومین سال پیاپی از شرکت های حوزه تجهیزات آزمایشگاهی متقاضی حضور در پاویون ایران در نمایشگاه ARABLAB 2017 حمایت می کند.

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه عرب لب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، مالک سعیدی مدیر کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی درباره حمایت از شرکت های دانش بنیان ایرانی برای حضور در نمایشگاه عرب لب 2017 اظهار کرد: این نمایشگاه ۳۰ اسفندماه سال جاری تا ۳ فروردین ماه ۹۶ در شهر دبی برگزار می‌شود که  یکی از نمایشگاه های معتبر در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی است. در همین راستا کریدور  توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی برای سومین سال پیاپی از شرکت های دانش بنیان حوزه تجهیزات آزمایشگاهی متقاضی حضور در پاویون ایران در نمایشگاه ARABLAB 2017  حمایت می کند.

سعیدی گفت: با توجه اینکه نمایشگاه عرب لب یک نمایشگاه B2B  است و بازدیدکنندگان آن شرکت های بازرگانی و توزیع کنندگان تجهیزات هستند بنابراین شرکت‌های دانش بنیان ایرانی منتخب برای حضور در نمایشگاه می توانند از این فرصت برای توسعه صادرات خود بهره برند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف