اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050369955590

شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد

پایان اعتبارکارت‌های20هزارریالی تلفن همگانی

کد: 1395050369955590

https://goo.gl/wLcSGs

، تهران , (اخبار رسمی): کارت های اعتباری 20 هزار ریالی تلفن همگانی تنها تا پایان شهریور ماه سال جاری معتبر است.

پایان اعتبارکارت‌های20هزارریالی تلفن همگانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  مخابرات استان تهران،محمدرضا بیدخام  سخنگوی شرکت مخابرات استان تهران  گفت: کارتهای اعتباری 20 هزار ریالی تلفن همگانی که در سالهای 1392 الی 1394 توزیع شده است، تا پایان شهریورماه سال 1395 اعتبار خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که تمام کارت های 20 هزار ریالی توزیع شده در سالهای 1392 و قبل از آن مسدود و غیرفعال است گفت: از مهرماه امسال کارتهای اعتباری 20 هزار ریالی مسدود می شود و دیگر امکان استفاده از آنها در شبکه تلفنهای همگانی وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می بایست با رعایت مسائل امنیتی به مدت زمان انقضاء استفاده از کارت تلفن توجه نمایند گفت: کارت های اعتباری به مبلغ 50 هزار ریالی که پیش از این در اختیار شهروندان قرار گرفته است همچنان دارای اعتبار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]