اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050370125589

کلاس بین المللی داوری سپک تاکرا

داوران مدرک درجه یک آسیا می‌گیرند

کد: 1395050370125589

http://goo.gl/d49scy

، تهران , (اخبار رسمی): کلاس پیشرفته و بین المللی داوری سپک تاکرا که برای نخستین بار در کشورمان برگزار می شود ، عصر امروز ( یکشنبه ) طی مراسمی به کار خود پایان می دهد.

داوران قبول شده مدرک درجه یک آسیا می‌گیرند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، این کلاس امروز سومین و آخرین روز خود را سپری می کند و داورانی که بتوانند این دوره را با موفقیت سپری کنند به مدرک درجه یک آسیا دست می یابند.

" عبدالحلیم بن قادر" رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا و " جولی لابوی " یکی از مدرسان فیلیپینی و ارشد این رشته ، کار تدری این کلاس پیشرفته را برعهده دارند.

این کلاس با حضور داوران مرد و زن ادامه دارد و از ساعت 10 صبح تا شش ادامه دارد و قرار است عصر یکشنبه طی مراسم ویژه ای به کار خود پایان دهد.

این کلاس های پیشرفته تا کنون در 10 کشور آسیایی برگزار شده و ایران یازدهمین کشوری است که میزبان است .

بن قادر در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی ، علاقه مندی محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی، سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا و همچنین انگیزه بالا و علاقه مندی شرکت کنندگان در این کلاس را ستود.

رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا اضافه کرد :ما به همین دلیل دفتر سپک تاکرای آسیای میانه را به ایران واگذار کردیم ومن از حمایت ها و تلاشهای علیپور قدردانی می کنم . واقعا علاقه مندی ایشان باعث پیشرفت سپک تاکرای ایران شده و مرا بی تهایت خوشحال کرده است.

وی که دبیر کل فدراسیون جهانی نیز هست ، اضافه کرد : از اینکه مقوله آموزش برای انجمن سپک تاکرا از جایگاه بالایی برخوردار است ، شادمان هستم و اکنون به همین خاطر به وجد آمده ام . ما در تلاش هستیم تا ضریب دانش داوران و مربیان ایرانی را بالا ببریم ، به همین سبب کلاس پیشرفته داوری را در تهران برگزاز کرده ایم .
بن قادر در خاتمه تصریح کرد : ارتباط خوبی میان انجمن سپک تاکرای ایران با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی پابرجاست و ما آمادگی داریم برای موفقیت و پیشرفت این رشته مهیج در این کشور همکاری داشته باشیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش